تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820898069




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارائه مشوق به بخش خصوصی برای ورود به عرصه امداد هوایی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: وزیر بهداشت تاکید کرد: ارائه مشوق به بخش خصوصی برای ورود به عرصه امداد هوایی قم - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر لزوم ورود بخش خصوصی به اورژانس هوایی گفت: وزارت بهداشت آمادگی دارد مشوق هایی را در این خصوص برای بخش خصوصی تعریف و طراحی کند.


به گزارش خبرنگار اعزامی گروه اجتماعی ایرنا، ˈ سیدحسن هاشمیˈ روز شنبه در مراسم افتتاح نمادین اورژانس هوایی درقم افزود: دولت و ارتش حتما فرصتی مناسب را برای ورود بخش خصوصی به حوزه اورژانس هوایی فراهم می کنند، زیرا خرید خدمت، بهترین نوع ارائه اینگونه خدمات است.
وی با اشاره به راه اندازی 14 پایگاه اورژانس هوایی با همکاری ارتش و هوانیروز ادامه داد: این خدمت قدمی در راه استقرار عدالت برای دسترسی مردم به خدمات بهداشتی و درمانی است و امیدواریم طی ماه ها و سال های آینده این خدمت در تمام کشور توسعه یابد.
وزیر بهداشت افزود: در نقاط شهری، خدمات اورژانس باید بهتر از وضعیت موجود ارائه شود.
هاشمی ادامه داد: با راه اندازی اورژانس هوایی در نقاط مرزی و صعب العبور، امیدواریم بتوانیم به موقع خدمت رسانی کنیم.
وزیر بهداشت از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست با آرزوهای وزارت بهداشت و انتظارات بیشمار مردم در خصوص طرح تحول نظام سلامت همراهی کند.
وی ابراز امیدواری کرد، نمایندگان مجلس در قالب برنامه ششم و بودجه سال 94، فرصت خدمتگزاری بیشتری را برای دست اندرکاران وزارت بهداشت فراهم نمایند.
اجتمام ** 9185 ** 9188 ** 1071**550



18/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن