تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819956727




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرکز اورژانس 115 قم، به بخش امداد هوايي مجهز خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ مرداد ۱۳۹۳ (۱۳:۱۱ب.ظ)
مرکز اورژانس 115 قم، به بخش امداد هوايي مجهز خواهد شد در راستاي اجراي يکي ديگر از بسته‌هاي طرح تحول نظام سلامت براي اولين بار در کشور، 16 پايگاه امداد هوايي در 16 نقطه بحران‌خيز کشور از جمله استان قم به طور همزمان مورد بهره‌برداري قرار مي‌گيرند.
به گزارش خبرگزاري موج، در راستاي اجراي يکي ديگر از بسته‌هاي طرح تحول نظام سلامت و به منظور فراهم نمودن آرامش خاطر مردم و با هدف کاهش تلفات انساني ناشي از مخاطرات و حوادث جاده‌اي، مقرر شد براي اولين بار در کشور، 16 پايگاه امداد هوايي در 16 نقطه بحران‌خيز کشور از جمله استان قم، در روز سه‌شنبه 14 مردادماه به طور همزمان مورد بهره‌برداري قرار گيرند.
با اجراي اين بسته از طرح تحول نظام سلامت و براي امدادرساني به بيماران و مصدومان در کمترين زمان ممکن، مرکز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشکي استان قم (اورژانس 115) به بخش امداد هوايي دائمي مجهز خواهدشد.
گفتني است، در برنامه پنجم توسعه کشور، وزارت بهداشت بايد خدمات اورژانس پيش بيمارستاني را در تمامي راه‌هاي شهري و روستايي پوشش دهد که يکي از راه‌کارهاي آن استفاده از اورژانس هوايي مي‌باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن