تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819464315




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دل پيرو: يوونتوس براي من يک عشق است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: دل پيرو: يوونتوس براي من يک عشق است
الساندرو دل پيرو، ستاره اسطوره اي يوونتوس، به خاطر بازي کردن مقابل تيم مورد علاقه اش خوشحال است و در آستانه بازي مقابل تيم سابقش، از هيجانش گفته است.

به گزارش "ورزش سه"، دل پيرو که آخرين بار در سال 2012 با لباس يووه بازي کرده است، در مورد اين که قرار است در ديدار فردا براي دقايقي لباس تيم سابقش را بر تن کند، گفته:«اين دو رنگ مشکي و سفيد همه داستان من و همه زندگي من هستند. مي خواهم صحبت را خلاصه کنم. فقط مي توانم اين دو رنگ را در دو کلمه خلاصه کنم، يک عشق».

او در ادامه گفت:«خوشحال تر از اين نمي توانستم باشم. اين شانس را دارم که با لباس يووه از هوادارانم، نه تنها در يووه بلکه در سيدني که دو سال فوق العاده را در کنار آن ها داشتم، خداحافظي کنم. در اين دو سال استراليايي ها اطراف مرا پر از هيجان، عشق و احترام کرده بودند. مي خواهم از همه تشکر کنم. مي خواهم از جايي تشکر کنم که احساس مي کنم خانه ام است، زمين فوتبال. دوباره اين فرصت را دارم که يک تيم فوق العاده را ببينم. استراليا هم فرصت خوبي پيدا کرده که نشان دهد فوتبال اين کشور در سال هاي اخير چه پيشرفت خوبي داشته است. من هم خوشحالم که در پيشرفت فوتبال اين کشور سهمي داشته ام و 2 سال در ليگ استراليا بازي کردم. مطمئنم که پيشرفت استراليايي ها متوقف نمي شود».

او با هوادارانش براي بازي فردا قرار گذاشت:«فردا شما را مي بينم. در استاديوم منتظرتان هستم و کساني هم که نمي توانند بيايند مي توانند بازي را از تلويزيون تماشا کنند. مي خواهم به همه خداحافظ بگويم و علاقه ام به هوادارانم را نشان دهم. بايد يک بار ديگر اشاره کنم که در طرف ديگر زمين يوونتوس قرار دارد و مي خواهم همه بدانند که اين براي من به چه معني است».



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook


ارسال نظرات
نام
پست الکترونیک

متن نظر


شنبه 1393/05/18 20:01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن