تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن در گرفتارى صبور است، و منافق در گرفتارى بى تاب.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820049343




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هديه يکصد دلاري آمازون به اندرويدي ها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ مرداد ۱۳۹۳ (۱۵:۱۲ب.ظ)
هديه يکصد دلاري آمازون به اندرويدي ها مراکز توسعه‌ دهنده نرم‌افزاري تلاش فراوان مي‌کنند تا کاربران را متقاعد کنند که از ابزارهاي آنها استفاده کنند و براي مثال مرکز 7-Eleven چندي پيش اعلام کرد که همه کاربران جهاني مي‌توانند بين روزهاي ۱۲ تا ۱۹ ژوئيه ابزارهاي آن را به صورت رايگان بارگذاري کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين چارچوب فروشگاه اينترنتي آمازون دست به اقدام بزرگ‌تري زده است و با به‌ کارگيري روش جديد مي‌کوشد کاربران بيشتري را به سمت خود بکشاند.
آمازون که بزرگ ترين فروشگاه اينترنتي جهان محسوب مي‌شود با انتشار بيانيه‌اي توضيح داد از روز جمعه مورخ اول آگوست ۲۰۱۴ تعداد ۳۰ ابزار اندرويدي پولي که هزينه آنها در مجموع ۱۰۰ دلار مي‌شود را براي مشترکان فروشگاه اينترنتي Amazon Appstore ارائه مي‌دهد.
اين اتفاق درحالي رخ مي‌دهد که شرکت آمازون هم‌اکنون بر اساس طرح ديگر به صورت روزانه يک ابزار پولي مخصوص دستگاه‌هاي اندرويدي را به مدت ۲۴ ساعت رايگان عرضه مي‌کند.
اما در کنار اين طرح روزانه، ابزارهاي کاربردي ديگري هم وجود دارند که به عنوان طرح انگيزاننده از سوي آمازون به‌صورت رايگان براي کاربران اندرويدي عرضه مي‌شوند.
از جمله اين ابزارها که به صورت رايگان توسط آمازون در اختيار کاربران قرار مي گيرند مي‌توان به Instapaper با قيمت ۳ دلار، My Alarm Clock با قيمت ۰.۹۹ دلار، Sonic و SEGA All-Stars Racing با قيمت ۲ دلار و ويرايش هشتم فرهنگ لغت Oxford Advanced Learner با قيمت ۳۰ دلار اشاره کرد.
کاربران براي اينکه بتوانند اين ابزارهاي رايگان را در اختيار بگيرند، در مرحله نخست مي‌بايست ابزار ويژه فروشگاه اينترنتي Amazon Appstore را روي دستگاه اندرويدي خود نصب کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن