تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مردم اگر در يارى حق كوتاهى نمى كرديد و در خوار ساختن باطل سستى نمى نموديد، كسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815423896




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سردمداران رژیم جعلی اسراییل باید محاکمه شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سردمداران رژیم جعلی اسراییل باید محاکمه شوند بوشهر- ایرنا- امام جمعه موقت کنگان گفت: با توجه به جنایتهای رژیم صهیونیستی در غزه باید سردمداران این رژیم جعلی محاکمه شوند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مهدی حیدری در خطبه های نمازجمعه افزود: جنایتکاران جنگی صهیونیستی و حامیانش باید محاکمه و مجازات شوند.
وی تصریح کرد: ملت فلسطین و رزمندگان اسلام فاتحان این جنگ نابرابراند و امروز اسراییل خوار، خفیف، ذلیل و البته منفورتر از همیشه شده است.
حیدری اضافه کرد:هر تکبیر و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل تیری سهمگین برقلب دشمنان اسلام است و دشمنان اسلام به تعبیر قرآن مانند کف روی آب اند و آنها پوشالی و نابود شدنی هستند.
وی با اشاره به جنایتهای گروهک تکفیری داعش در عراق و سوریه گفت: اتحاد امت اسلام و مقابله با دشمنان راه مبارزه با این دشمنان خونخوار و حامیان جنایتکارشان است.
حیدری در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی ، با تجلیل از تلاش های خبرنگاران گفت:خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و اطلاع رسانی هستند.
/629/7208



17/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن