تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803986092




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تغییر موضع العربیه درباره داعش/استفاده از روانگردان تا برهنگی دختران


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: تغییر موضع العربیه درباره داعش/استفاده از روانگردان تا برهنگی دختران


با حمله داعش به شهرهای کردنشین و مسیحی نشین، العربیه نیز به ناچار ادبیات خود را تغییر داد. همچنین افراد مسلح ناشناس به نماینده آیت الله حائری تیراندازی کردند. همچنین گروهک تروریستی داعش، گردان طیور الجنه کودکان را تاسیس کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، پس از یورش گروهک تروریستی داعش، به شهرهای کردنشین و مسیحی نشین در شمال عراق، شبکه عربستانی «العربیة» در اقدامی کاملا محسوس، ادبیات پیشین خود را درباره تحولات عراق دیگر به کار نمی‌ برد.

تغییر ادبیات العربیه در باره گروهک تروریستی داعش/93/05/17

پیش از این و در روزهایی که تروریست‌های داعش موصل و برخی شهرها را اشغال و جنایات هولناکشان را منتشر می‌کردند، این تروریست‌ها با عناوینی چون رزمندگان اهل سنت، انقلابیون عراقی یا نیروهای عشایر خوانده می‌شدند و ارتش عراق نیز مدام با عنوان «نیروهای مالکی» توصیف می‌شد؛ به طوری که سعی می‌ شد بحران عراق را جنگ بین اهل سنت انقلابی، با نیروهای تحت امر نوری مالکی و شیعیان جلوه دهد.

اما این روزها که دیگر هیچ راه فراری برای نفی ماهیت تروریست‌های داعش نمانده و وحشی‌گری تکفیری‌های داعش خارج از معادلات دولت مرکزی، دامن اقوام و اقلیت‌های ایزدی و مسیحی را نیز گرفته است، دیگر نمی‌توان بحران عراق را جنگ بین اهل سنت با شیعیان دانست.   شبکه العربیه و پایگاه خبری آن، در روزهای اخیر، مجبور شده اند در خبرهای خود از لفظ «داعش» و به جای به کار بردن «نیروهای مالکی» از عنوان «ارتش عراق» استفاده کنند.
حمله افراد مسلح به روحانی سرشناس در عراق
همچنین، مدیر دفتر آیت الله حائری، از مراجع عظام تقلید در استان بصره عراق، با حمله افراد مسلح ناشناس، مجروح و یکی از همراهان او کشته شد.
در این حمله که اواخر شب پنجشنبه، در خیابان میثاق در مرکز شهر بصره و با استفاده از سلاح مجهز به صدا خفه کن صورت گرفت، شیخ رعد الباهلی، نماینده آیت الله حائری، از ناحیه ساق پا زخمی، و محمود عبدالفتاح، دیگر روحانی همراه وی، کشته شد.
گردان طیور الجنه کودکان، فروش انتحاری های 12 ساله گروهک تروریستی داعش در عراق، گردانی موسوم به «طیور الجنه» (پرندگان بهشت) در بعقوبه تاسیس کرده است و قصد دارد کودکانی را برای حملات تروریستی به عضویت آن دربیاورد.
گردان طیور الجنه گروهک تروریستی داعش/93/05/17

هیئت شرعی گروهک تروریستی داعش، در منطقه «السعدیه» در شمال شرق بعقوبه، اقدامات آموزشی را برای پیوستن کودکان به گردان طیور الجنه افزایش داده است.
گردان طیور الجنه گروهک تروریستی داعش/93/05/17
این در حالی است که دولت محلی از آغاز عملیات نظامی گسترده برای بیرون راندن تروریست‌ها از این منطقه خبر داد.
«خضیر المهنا»، یکی از سران گروه «شورای بیداری» به روزنامه «الحیات»، چاپ لندن، گفت: «عناصر مسلح از طریق مساجد از خانواده‌ها خواسته‌اند فرزندان خود را برای عضویت در گردان طیور الجنه ترغیب کنند.»
گردان طیور الجنه گروهک تروریستی داعش/93/05/17

وی افزود: هیئت شرعی گروه تروریستی داعش، همچنین از طریق بلندگوها از زنان خواسته‌اند (در این گردان) داوطلب شوند. این هیئت همچنین با اعمال زور مانع از بازگشت آوارگان می‌شوند؛ چرا که به زعم این گروهک، آنها بیعت با خلیفه (ابوبکر بغدادی) را نقض کردند و جزای این اقدام قتل است.
القاعده نیز در سال 2007 با یارگیری از کودکان عراقی، گردانی به نام «طیور الجنه» تشکیل داده بود و از اعضای آن برای عملیات انتحاری استفاده می‌کرد.
وزارت حقوق بشر عراق در بیانیه ای گفت:« باندهای وابسته به داعش، نوجوانان بالای 12 سال را به عضویت خود در می آورند و پس از مدتی آنان را به عنوان عامل انتحاری به استان الانبار اعزام می کنند و با توجه به واسطه هایی که دارند آنان را در این استان، 500 تا 3000 دلار می فروشند.» در این بیانیه آمده است:« گروه های وابسته به داعش، با پرداخت مبالغ قابل توجه به برخی از جوانان، از طریق این افراد نوجوانان را برای عضویت در باندهای خود جذب می کنند و آنان را شستشوی مغزی می دهند. حتی قبل از آنکه این افراد را به عملیات انتحاری بفرستند به آنان قرص های روانگردان می خورانند.»
در بیانیه مذکور افزوده است:«یکی از حربه هایی باندهای وابسته به داعش برای جذب جوانان و نوجوانان، تصویربرداری از زنان و دختران برهنه است، چنانچه پس از تصویربرداری، همین زنان و دختران تهدید می شوند که اگر با داعش همکاری نکنند، تصاویرشان را منتشر می کنند یا به سران داعش تحویل می دهند تا مجازات شوند.»
اعلام آمادگی مسلمانان هند برای مبارزه با داعش
«زامین رضا»، رئیس یکی از موسسه های شیعه در هند گفت: صدها داوطلب شیعه از شهر «کارناتاکا»، ایالت «بنگالور» هند اعلام کردند در صورت دستور مرجعیت دینی در نجف، آماده رفتن به عراق در دفاع از مراقد مقدسه و ارائه خدمات انسانی و پزشکی هستند و ما تا کنون از هزار تن، نام نویسی کرده ایم.

مسملمانان هندی داوطلب جنگ با داعش در عراق

زامین رضا گفت: آیت الله سیستانی، دعوت به جهادش را به داخل عراق محدود کرده و شیعیان زیادی از هند، بحرین، لبنان و ایران آماده رفتن به این جهاد هستند.

مسلمانان هندی داوطلب جنگ با داعش در عراق

وی افزود: موسسه ما (انجور) تا کنون اسامی بیش از 1000 داوطلب برای اعزام به عراق و دفاع از مراقد مقدسه در مقابل هجوم داعش را ثبت کرده که در بین این افرد پرستار و پزشک نیز هستند.

مسلمانان هندی داوطلب جنگ با داعش در عراق

«سید بهادر عباس»، دبیرکل این موسسه، نیز گفت: ما در مرحله نخست سعی می کنیم پزشکان و پرستاران را اعزام کنیم و با وزارت امور خارجه در این زمینه در حال گفتگو هستیم.
افشای حامیان مالی قطری داعش همچنین، روزنامه آمریکایی «ورلد تریبیون»، فاش کرد شبکه هایی در کویت وجود دارد که هزینه مالی گروه داعش را در عراق و سوریه تامین می کند.
این روزنامه در پایگاه اینترنتی خود نوشت:« وزارت خزانه داری آمریکا تاکید کرد کویت از جمله کشورهای عربی است که بخش زیادی از هزینه مالی داعش در عراق و سوریه، از داخل این کشور تامین می شود... تاکنون این وزارتخانه سه نفر از فعالان عرب در کشورهای حوزه خلیج فارس را شناسایی کرد که از داعش حمایت مالی می کنند.»
شافی العجمی، یکی از حامیان مالی قطری گروهک تروریستی داعش

دیوید کوهن، معاون وزارت خزانه داری آمریکا، در این باره گفت: شافی العجمی، حجاج العجمی و عبدالرحمان العنزی از افرادی هستند که با استفاده از شبکه های اجتماعی برای تروریست ها در سوریه و عراق پول جمع آوری می کنند.
وزارت خزانه داری آمریکا العنزی را شخصی معرفی کرد که از سال 2008 با داعش همکاری می کند و پول های جمع آوری شده را از طریق کویت به سوریه انتقال می دهد ضمن اینکه این فرد در جذب نیرو برای اعزام به عراق یا افغانستان نیز فعالیت دارد.   با ادامه ناآرامی ها در عراق، مسیر حرکت هواپیماهای باربری و مسافربری از آسمان عراق تا اطلاح بعدی تغییر یافت.
شرکت های هواپیمایی داخلی عراق اعلام کرده اند با هدف حفظ جان مسافرانشان ارتفاع پرواز هواپیماهایشان را از 25 هزارپا به 36 هزارپا افزایش داده اند.   استقبال انگلیس از حمله هوایی آمریکا
دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس، ضمن ابراز نگرانی شدید از اوضاع عراق از تصمیم باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر صدور مجوز حمله هوایی علیه تروریست های داعش در عراق استقبال کرد.
دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس

این در حالی است که یک سخنگوی دیوید کامرون، گفت، انگلیس در این حمله نظامی آمریکا در عراق مشارکت نخواهد کرد.
دانلود
کامرون در بیانیه‌ای تاکید کرد: من به شدت نگران شرایط هولناک عراق و اوضاع وحشتناکی هستم که صدها هزارعراقی با آن رو به رو هستند و من این حملات وحشیانه را که تروریست‌های داعش در سراسر منطقه صورت می‌ دهند، کاملا محکوم می‌کنم.

کامرون همچنین تاکید کرد: من از تصمیم باراک اوباما برای پذیرش درخواست دولت عراق به کمک و انجام حملات هوایی هدفمند استقبال می کنم.

لینک را کپی کنید


جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن