تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندانتان را به سه چيز ادب كنيد: عشق به پيامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805051076




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجید انتظامی: همه آثارم حس حماسی و میهن‌پرستی دارد/ پایان آهنگسازی یک فیلم جنگی


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
مجید انتظامی: همه آثارم حس حماسی و میهن‌پرستی دارد/ پایان آهنگسازی یک فیلم جنگی

مجید انتظامی: همه آثارم حس حماسی و میهن‌پرستی دارد/ پایان آهنگسازی یک فیلم جنگی
مجید انتظامی آهنگساز کشور از مراحل پایانی آهنگسازی فیلم «مرواریدهای خلیج فارس» و اینکه در این فیلم هم همچون دیگر کارهایش از حس حماسی و میهن‌پرستی بهره برده است، سخن گفت.

به گزارش نامه نیوز، مجید انتظامی آهنگساز مطرح کشورمان که از چندی پیش مشغول آهنگسازی پروژه سینمایی «مرواریدهای خلیج‌فارس» به کارگردانی حسین قاسمی‌جامی است، در این‌باره به خبرنگار مهر گفت: از یک سال پیش مشغول آهنگسازی فیلم سینمایی «مرواریدهای خلیج‌فارس» هستم و این روزها مراحل پایان آهنگسازی را پشت سر می‌گذارم به زودی برای ضبط به استودیو می‌رویم.

وی درباره ویژگی‌های ساخت آهنگ برای این فیلم دفاع‌مقدسی توضیح داد: این فیلم جلوه‌های ویژه زیادی دارد و همین مساله آهنگسازی آن را هم تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. به اعتقاد من «مرواریدهای خلیج‌فارس» فیلمی است که مردم با آن ارتباط برقرار می‌کنند و من هم برای ساخت آهنگ ان وقت و انرژی زیادی گذاشته‌ام.

انتظامی در پاسخ به اینکه آیا به اعتقاد شما آهنگ فیلم «مرواریدهای خلیج فارس» این ظرفیت را دارد که همچون آثار قبلی‌تان در سینمای دفاع‌مقدس ماندگار شود؟ بیان کرد: وقتی موسیقی یک فیلم ماندگار می‌شود که خود آن فیلم نیز در یادها ماندگار باشد و با مخاطب ارتباط خوبی برقرار کند. من برای فیلم‌های متعددی آهنگسازی کرده‌ام ولی برخی از آنها در یادها نمانده است که به اعتقاد من دلیل آن این بوده که آن فیلم‌ها آثار ماندگاری نبوده‌اند.

آهنگساز فیلم «بوی پیراهن یوسف» ادامه داد: من به فیلم «مرواریدهای خلیج فارس» خوش‌بینم و فکر می‌کنم فیلم خوبی شده است و مخاطبان هم از آن راضی خواهند بود.

وی درباره ویژگی‌های آهنگسازی برای «مرواریدهای خلیج فارس» و همچنین دیگر آثارش عنوان کرد: تمام کارهای من نوعی حس میهن پرستی و حماسی دارند. این اثر هم جدای دیگر کارهایم نیست و این حس در این کار هم جریان دارد.

آهنگساز فیلم «دوئل» و «از کرخه تا راین» درباره نوع آهنگسازی فیلم و اهمیت ساز به کار رفته در چنین کارهایی عنوان کرد: در آهنگسازی این نوع فیلم‌ها انتخاب ساز و همچنین فرم هارمونی که انتخاب می‌کنید اهمیت زیادی دارد و باز مهمتر این است که مکان و جغرافیایی که فیلم در ان اتفاق می‌افتد با موسیقی هماهنگ باشد.

انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: محل وقع حادثه و جغرافیا و منطقه‌ای که فیلم در آن ساخته می شود نباید با موسیقی فیلم بیگانه باشد بلکه موسیقی باید در هارمونی و فرم خود حال و هوای این جغرافیا را داشته باشد.

در خلاصه داستان «مروارید‌های خلیج فارس» آمده است: در شب عروسی دختر سرگرد هادی فرمانده سابق تکاوران نیروی دریایی با پسر شهید ناخدا محمدی، سرگرد هادی متوجه می‌شود که داماد به محل شهادت پدرش رفته است. هادی برای پیدا کردن او به محل مورد نظر می‌رود اما...

در این فیلم امین حیایی در نقش ناخدا محمدی (ناخدای ناوشکن جوشن)، هادی ساعی در نقش هادی (فرمانده تکاوران نیروی دریایی) و افسانه بایگان در نقش زهرا(همسر ناخدا محمدی) نقش بازیگران اصلی «مروارید‌های خلیج فارس» را ایفا می‌کنند.


1393/5/17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن