تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821296914




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصور جامعه‌ي بدون رسانه و خبرنگار، تصور آزاردهنده‌اي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ مرداد ۱۳۹۳ (۱۲:۳۳ب.ظ)
رييس اتاق خرم‌آباد: تصور جامعه‌ي بدون رسانه و خبرنگار، تصور آزاردهنده‌اي است رييس اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي خرم‌آباد با تبريک 17 مرداد که به نام گراميداشت مقام خبرنگار نامگذاري شده است، اظهار داشت: جامعه مديون تلاش خبرنگاران راستين است و انصافاً تصور جامعه‌ي بدون رسانه و خبرنگار، تصور آزاردهنده‌اي است.
به گزارش خبرگزاري موج، حسين سلاح‌ورزي با تبريک روز خبرنگار به همه‌ي خبرنگاران و فعالان عرصه‌ي خبر و اطلاع‌رساني گفت: با مرور برهه‌هاي مختلف تاريخ ايران به خوبي مي‌توان نقش اثرگذار فعالان اين عرصه را مشاهده و درک کرد.
وي بر اهميت فراهم نمودن امکان فعاليت مستقل و آزاد رسانه‌ها تأکيد کرد و افزود: در هر برهه‌اي که فعاليت آزاد و مستقل خبرنگاري امکان بروز نداشته، جامعه اتفاقات ناخوشايندي را تجربه نموده است که پيامدهاي ناگواري را براي جامعه به همراه داشته است.
سلاح‌ورزي تصريح کرد: تخلف و ناديده گرفتن قوانين در جامعه‌اي که خبرنگاران مستقل و آزاد در آن امکان فعاليت دارند، امري ناممکن يا دست‌کم بسيار دشواري است و همين مسأله براي جامعه‌اي که مي‌خواهد همواره رو به رشد باشد، ضرورتي غيرقابل انکار است.
رييس اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي خرم‌آباد با اشاره به فجايعي که اين روزها در مناطق مختلف خاورميانه در حال رخ دادن است، بيان داشت: خبرنگاران با به خطر انداختن جان خود، ابعاد مختلف اين فجايع را رسانه‌اي مي‌کنند تا در سراسر جهان موجي از اعتراض‌ها بر عليه اين اقدامات غير انساني شکل بگيرد و در نهايت حاصل اين فشارها توقف نسل‌کشي در جايي مانند غزه باشد.
اين استاد دانشگاه با اشاره به اين‌که اگر مي‌خواهيم به اهميت وجودي يک ساختار يا يک مسأله پي ببريم، بهتر آن است که با تصور عدم وجود آن مسأله يا ساختار، شرايط را بررسي کنيم، گفت: انصافاً تصور جامعه‌ي بدون رسانه و خبرنگار، تصور آزاردهنده‌اي است.
حسين سلاح‌ورزي در ادامه با تأکيد بر نقش خبرنگاران در بهبود شرايط اقتصادي و تأثير آن در جامعه عنوان داشت: عمده‌ي مشکلات و گرفتاري‌هاي امروز کشور در رابطه با مسأله‌ي اقتصاد است که اميدواريم اين مسأله از ديد فعالان رسانه‌اي پنهان نماند.
وي به خلاء خبرنگار اقتصادي در لرستان اشاره کرد و افزود: اميدواريم در لرستان هم مسائل اقتصادي با ديد تخصصي‌تري از سوي خبرنگاران استان دنبال شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن