تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819460774




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش اندک بهای نفت خام


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: در بازارهاي آسيا/
افزایش اندک بهای نفت خام
بهاي نفت خام بعد از آن که ديروز تحت تاثير ميزان بالاي فروش به پايين ترين سطح خود در شش ماه اخير رسيده بود امروز پنجشنبه در بازارهاي آسيا اندکي افزايش يافت.


به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران،به نقل از خبرگزاري فرانسه از سنگاپور، بهاي هر بشکه نفت خام سبک شيرين براي تحويل در ماه سپتامبر با نه سنت افزايش به 97 دلار و يک سنت رسيد و هر بشکه نفت خام برنت درياي شمال براي تحويل در زمان مشابه با 13 سنت افزايش قيمت در مقابل 104 دلار و 72 سنت معامله شد.

سانجيو گوپتا تحليلگر مسائل نفتي مي گويد: " بيم ناشي از بحران اوکراين و خاورميانه و تاثير احتمالي آن بر تامين نفت کاهش يافته است ضمن اين که گرايش بازار به سمت کاهش بهاي نفت است و هر دوي اين ها بر افزايش بهاي نفت تاثير گذاشته است."

بهاي نفت خام به علاوه به علت نگراني هاي ناشي از ميزان تقاضاي آمريکا به عنوان نخستين اقتصاد جهان و بزرگترين مصرف کننده جهاني طلاي سياه بعد از تابستان و فصل تعطيلات، رو به کاهش نهاده بود.

گزارش هفتگي وزارت انرژي آمريکا که روز چهارشنبه منتشر شد نشان مي دهد ميزان ذخاير  نفت خام آمريکا هفته پيش يک ميليون و 800 هزار بشکه کاهش يافت که کاهشي مطابق با انتظار تحليلگران نفتي بود.

ميزان ذخاير نفت خام آمريکا طي پنج هفته اخير نيز در سيري نزولي 20 ميليون بشکه کاهش يافت.

در حالي که سرمايه گذاران نفتي طي چند روز اخير از بروز نشانه هايي دال بر کاهش تقاضا براي بنزين نگراند ميزان ذخاير اين فراورده نفتي پالايشي به ميزان چهار ميليون و 400 هزار بشکه کاهش يافته است.

دزموند چوا از موسسه مالي سي ام سي مارکتز مي گويد: بازار همچنين به نشست امروز بانک هاي مرکزي اروپا و انگليس چشم دوخته است تا ببيند آيا هيچ يک از اين دو بانک درباره تغيير سياست هاي پولي خود تصميمي خواهند گرفت يا خير.
بهاي هر بشکه نفت خام برنت درياي شمال با 46 سنت کاهش در بازار معاملات نيويورک به 96 دلار و 92 سنت رسيد که از سوم فوريه تا کنون سابقه نداشته است.

در لندن نيز بهاي نفت خام برنت درياي شمال با کاهش دو سنتي به 104 دلار و 59 سنت رسيد.






تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن