تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نگاه مؤمن عبرت آميز و نگاه منافق سرگرمى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821100345




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روحانی: از رکورد خارج شده ایم و منتظر رونق هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: روحانی: از رکورد خارج شده ایم و منتظر رونق هستیم


حجت الاسلام و المسلمین روحانی، در نشست خبری خود در آخرین روز سفر استانی به چهارمحال و بختیاری اعلام کرد؛ ما از رکورد اقتصادی خارج شده ایم و اکنون تلاش می کنیم که نشانه های رونق اقتصادی را ببینیم. ششمین سفر استانی دولت یازدهم امروز به پایان می رسد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حجت الاسلام و المسلمین روحانی که در ششمین سفر استانی دولت یازدهم به چهارمحال و بخیتاری سفر کرده است، امروز پنجشنبه در نشست خبری آخرین روز این سفر، اعلام کرد بسته خروج از رکود اقتصادی روز سه شنبه آینده رونمایی و آمار و ارقام جدید درباره وضعیت اقتصادی اعلام خواهد شد، اما به نظر من ما از رکود خارج شده ایم و باید منتظر رونق بازار باشیم.
نشست خبری روحانی
روحانی ضمن تاکید بر اینکه تمام بودجه 79 طرح مربوط به استان چهارمحال و بختیاری تامین شده، در پاسخ به این سوال که چرا همانند خوزستان که درصدی از درآمد نفت به عمران آن اختصاص یافته، در چهارمحال و بختیاری بخشی از درآمد صدور آب به شهرهای دیگر و نیز مدیریت سد کارون چهار به این استان تخصیص داده نشده، گفت:  در زمینه آب کارهای زیادی باید انجام دهیم که مهمترینش صرفه جویی است. ما در منطقه خشک هستیم و مشکلات زیادی داریم. اما اگر منبعی برای درآمد زایی و پیشرفت استان باسد آن را دنبال می کنیم و موضوع  صادرات آب از استان را نیز بررسی می کنیم. رئیس جمهور در ادامه نشست خبری خود در چهارمحال و بختیاری افزود: در بخش کشاورزی، دامپروری، باغداری و کشت استعداد این استان بسیار خوب است. چند طرح وجود دارد که عمدتا بخش های خصوصی یا بخش های عمومی غیر دولتی به عهده گرفته اند. در بخش های دام و آبزیان اینطور است. دولت تسهیلاتی که باید در اختیار بخش های خصوصی یا عمومی غیر دولتی قرار گیرد، این کار را انجام خواهد داد. سه چهارتا کار هست که ان شا الله انجام می شود.
روحانی در نشست خبری چهارمحال و بختیاری
روحانی اضافه کرد: یکی از طرح های اصلی دولت که درماه های اخیر وقت عمده خود را روی آن گذاشت کنترل تورم بود. ضمن اینکه آن بسته تورمی را ادامه می دهیم، برنامه مهم دیگر دولت؛ خروج از رکود بوده. بخشی از این بسته نیاز به قانون دارد که در دولت تبدیل به لایحه می شود و تقدیم به مجلس می شود. البته مجلس در مرخصی بعد از ماه رمضان است و بعد از اینکه شروع بکار کند ما این لایحه را با قید فوریت تقدیم می کنیم تا سریعتر بررسی و تصویب شود. حرکت خوبی خواهد بود در بحث خروج از تورم. یک مواردی هم هست که نیاز به قانون ندارد و دولت باید انجام دهد، اکثر موارد را انجام داده و شاید یک جلسه دیگر نیاز دارد که نهایی شود و ابلاغ خواهد شد برای اجرا. مجموعه این بسته را در جلسه سمینار مانند سه شنبه آینده رونمایی می کنیم و متخصصین اقتصادی توضیح می دهند و مردم و کارآفرینان از زوایای مختلف این بسته مطلع می شوند. من قبلا هم گفته بودم که مهمترین کار ما خروج از رکود است البته من معتقدم که ما از رکورد خارج شده ایم و دیگر رشد اقتصادی ما منفی نخواهد بود اما اینکه کی به رونق می رسیم نیاز به زمان دارد. تلاش ما این است که اولین نشانه های رونق بازار را ببینیم و سه شنبه اعلام خواهم کرد که مثل قول تورمی زیر 25 درصد ان شالله رقم جدیدی که کمتر است اعلام می کنیم. هر آنچه ما در بخش اقتصاد تا امروز به دست آوردیم در سایه نشاط و امید مردم حوصله مردم و آرامش مردم بوده . این ثباتی که می بینید بخاطر حمایت مردم است .من به مردم عزیزم عرض می کنم که باید به آینده حتی بیش از امروز امیدوار باشند.


پنج شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن