تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):خدا با ما است و نيازمند ديگرى نيستيم، و حق با ما است و باكى نداريم كه كسى از...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819876309




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری همایش ارتباطات و گردشگری در شیراز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان فارس خبر داد: برگزاری همایش ارتباطات و گردشگری در شیراز خبرگزاری پانا: امیری از برگزاری همایش بزرگ ارتباطات و گردشگری با حضور مسئولان کشوری و اساتید برجسته علم ارتباطات در شیراز خبر داد.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۶ مرداد ساعت 10:33



به گزارش خبرگزاری پانا: مصیب امیری با اشار ه به برگزاری همایش ارتباطات و گردشگری در شیراز اظهار داشت: این همایش روز پنج شنبه 30 مرداد از ساعت 30/9  صبح در شیراز برگزار می شود.
مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان فارس با اشاره به نقش پررنگ و تاثیرگذار ارتباطات در توسعه گردشگری خاطرنشان کرد: از آنجا که فارس دارای ظرفیت ها و پتانسیل های قابل توجه  گردشگری است این همایش به منظور تقویت نقش پژوهش و ارتباطات در عرصه های مختلف گردشگری برگزار می شود.
وی گفت: توسعه صنعت توریسم از مهمترین عناصر مورد توجه در سیاست‌گذاری‌های کشورها در قرن حاضر است   که این توسعه مستلزم مهیا شدن محیطی مناسب برای رشد است و ایجاد این محیط مناسب در گرو ایجاد فرهنگ گردشگری و به دنبال آن مناسبترین نوع آن یعنی گردشگری فرهنگی ، مذهبی و طبیعی با بهره گیری از ابزار ارتباطات است.
وی با تاکید بر ضرورت ایجاد فرهنگ ارتباطات در حوزه گردشگری خاطرنشان کرد: به نظر می رسد ایجاد ارتباط و اینکه کدامیک از سه راس مثلث فرهنگ، جامعه و اقتصاد در جهت دادن به پیشرفت گردشگری موثرند و یا بهتر بگوییم صنعت گردشگری به واسطه کمک رسانی کدامیک بهتر و وسیعتر می‌تواند پیشرفت کند، ضروری به نظر می‌رسد.
گفتنی است همایش بزرگ ارتباطات و گردشگری با حضور مسئولان کشوری و اساتید برجسته علم ارتباطات 30 مرداد در شیراز برگزار می شود.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن