تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برتر از هر کار نیکی، کاری هست تا جاییکه مرد در راه خدا کشته شود، پس چون در راه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819409133




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عزت و عظمت ایران اسلامی در برگزاری همایش های بین المللی حفظ شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین روزبه:
عزت و عظمت ایران اسلامی در برگزاری همایش های بین المللی حفظ شود
قزوین- خبرگزاری مهر: استاندار قزوین گفت: در برگزاری همایش های بین المللی ضمن توجه جدی به تشریفات و قواعد میزبانی باید عزت و عظمت و شان ایران اسلامی به خوبی حفظ شود.



به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی روزبه روز یکشنبه در جلسه هماهنگي برگزاري همايش بين المللي مناسبات اقتصادي و فرهنگي ايران و تركيه که در استانداری  برگزار شد اظهارداشت: با شرايط جدید ایجاد شده در كشور رفت و آمد كشورهای خارجی به ايران و از جمله استان قزوين با هدف برقراري مناسبات سياسي، اقتصادي و فرهنگي افزایش یافته است.

وی تصريح كرد: در اين ارتباطات مديران دستگاههای اجرایی باید از سفر هیئت های خارجی بیشترین استفاده را ببرند و از فرصت بخوبی بهره برداري کنند که در این راستا لازم است از این ارتباطات و مناسبات به صورتی هوشمندانه و هدفمند برخوردار شد و نگاه ما برگزاري يك نشست و يا يك همايش نباشد.

روزبه گفت: با تشکیل كميته كاري بايد مطالعات لازم قبل از هر گونه سفر هيئت خارجي انجام شود و اهدافي را مشخص كند كه بخشي از آن می تواند در زمان ديدار محقق شود و بخشي ديگر در زمان برقراري ارتباط باشد.

استاندار قزوین تصریح کرد: برقراري ارتباط با كشورهاي مختلف ممكن است از نظر بين المللي و داخلي و تنوير افكار عمومي مناسب باشد اما اين موضوع حداقل كار است و مديران و برنامه ريزان استان بايد اهداف بلندتر و موثرتري را در جهت توسعه بخش هاي مختلف طرح ريزي كرده و از این ديدارها و سفرها بهره برداري درستی داشته باشند.

وي تاكيد كرد: در برخي از ديدارهاي گذشته شاهد ذوق زدگي و شتابزدگي بودیم كه این مشکل باید برطرف شود و با توجه به راه اندازی دفتر نمايندگي وزارت امور خارجه در استان هر گونه برقراري ارتباط در استان بايد با هماهنگي اين دفتر صورت گيرد، در غير اينصورت از نظر ما رسميت نخواهد داشت.

روزبه در خصوص برگزاري همايش مناسبات اقتصادي و فرهنگي ايران و تركيه در اسفند ماه امسال در قزوین اظهارداشت: قبل از این همایش باید مطالعه لازم در خصوص ويژگي هاي شهر و دانشگاهي كه قصد همكاري در برگزاري همايش دارد صورت گيرد تا بتوان از تمام ظرفيت هاي موجود با برنامه ريزي و هدف گذاري هايي كه مي شود در زمينه سياسي، اقتصادي و فرهنگي بخوبی استفاده کرد.

استاندار رعايت شئونات تشريفاتي را از ديگر نکات قابل توجه در برگزاری همایش هلای بین المللی دانست و تصریح کرد: در اين ارتباطات در برخي مواقع دچار شتاب زدگي مي شويم و بي برنامه عمل مي كنيم لذا لازم است عزت ايران و ايراني بودن را در اين روابط حفظ كنيم و با توجه به افزايش سفرها و ديدارها مسائل تشريفاتي را رعایت کنیم.

روزبه از مديران دستگاه هاي اجرايي خواست ضمن مشاركت فعال در برگزاري همايش اهداف خود را مشخص کنند و در زمان مقرر با برقراري ارتباط با هيئت و گروهاي مختلفي كه در استان حضور خواهند يافت برنامه هاي خود را عملياتي كنند.

استاندار در پايان تاكيد كرد رمز موفقيت در برگزاري اين همايش هم افزايي و همكاري مناسب بين دستگاه هاي اجرايي است و همه بايد احساس كنند كه در اين همایش و اهداف تعیین شده نقش دارند.

همايش مناسبات اقتصادي و فرهنگي ايران و تركيه در روزهای دهم و يازدهم  اسفند ماه سال جاري با همكاري دانشگاه بين الملل امام خميني(ره) و دانشگاه ماردين تركيه برگزار خواهد شد و اهداف پژوهشي و تقویت روابط اقتصادي و فرهنگي را دنبال می کند.

 


۱۳۹۳/۵/۵ - ۱۴:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن