تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى‏بهره از ادب بيشتر طمع مى‏كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803170891




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسانه ها توانایی ایجاد آرامش و امنیت در جامعه را دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرمانده انتظامی کیش رسانه ها توانایی ایجاد آرامش و امنیت در جامعه را دارند کیش - ایرنا - فرمانده انتظامی ویژه کیش با تاکید بر نقش مهم رسانه ها در پویایی و حل آسیب ها و مشکلات جامعه گفت : آنها با قدرت خود می توانند آرامش و امنیت را در جامعه حاکم کنند.


به گزارش ایرنا ، حسین دهکی در نشستی خبری و آیین تجلیل از اصحاب رسانه که در محل ستاد فرماندهی انتظامی کیش با حضور جمعی از معاونان این ستاد وخبرنگاران برگزار شد به قدرت بالای رسانه ها در بحث اطلاع رسانی اشاره کرد و گفت : رسانه ها با قدرت مثبت خود می توانند در جامعه امنیت و آرامش را ایجاد کنند.
دهکی خبرنگاران را همیاران پلیس عنوان کرد و افزود : رسانه ها نقش مهمی در پویایی جامعه دارند و بهترین حلقه ارتباطی میان مردم و پلیس به حساب می آیند و هرچه این ارتباط قوی تر و موثرتر باشد قطعا مشکلات و مسائل موجود بهتر و با سرعت بیشتری حل می شود .
وی رسانه ها را چشم بینا و گوش شنوای جامعه دانست و گفت : رسانه ها نقش مهمی در کاهش مشکلات به ویژه آسیب های اجتماعی و اتخاذ تصمیمات مهم در این راستا دارند و اگر به درستی به رسالت خود عمل کنند شاهد رشد و پویایی جامعه خواهیم بود .
وی اضافه کرد : خبرنگاران در دل مردم جای دارند و درج اخبار دوپهلو و کنایه آمیز ، ناقص و شک برانگیز آسیب زا بوده و احساس نا امیدی و یاس را در جامعه ایجاد می کند که برای از بین بردن یک موج و یا تاثیر ایجاد شده ،باید هزینه زیادی را متحمل شد .
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر نحوه انتخاب نیروهای پلیس در جزیره با توجه گردشگری بودن منطقه و داشتن آموزش های لازم در برخورد با گردشگران گفت : تنها جایی که نیروهای جدید بر اساس نیازها انتخاب می شود جزیره کیش است ، ابتدا فهرست افراد متقاضی بررسی می شود و قبل از ترک فرد قبلی، نفر جدید آموزش های لازم را در بخش های مختلف می بینند.
به گفته وی اگر رفتار اشتباه یا برخورد خشنی از سوی ماموران صورت بگیرد ممکن است فرد گردشگر ،پلیس را خشن و فردی که اهل صحبت و مفاهمه نیست به دنیا معرفی کند که بازتاب خوبی نخواهد داشت.
* بهره مندی از فضای گردشگری نباید آرامش را از دیگران سلب کند
وی گفت : راحتی گردشگر نباید به این معنا باشد که آرامش را از دیگران سلب کند ،اگر کیش جزیره گردشگری است باید جزیره آرامش هم باشد و درهر جایی که نیاز به خدمات شبانه روزی باشد مجوز آن صادر می شود.
دهکی درباره شنا در محل های غیر مجاز در ساعات دیر هنگام شب گفت : اگر قرار باشد هر فردی در هر جا شنا کند زیبایی بصری و ارامش روانی را برهم می زند و بهتر است گردشگران از پلاژهای در نظرگرفته شده استفاده کنند.
* دریابانی به صورت مستمر سواحل را رصد می کند
* دهکی در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا در مورد اقدامات پلیس دریابانی کیش در کنترل سواحل و ورود اتباع و افاغنه و قاچاق مواد مخدر از طریق قایق های تندرو اظهارداشت : دریابانی موضوع افاغنه غیر مجاز از بندر چارک را دنبال می کند ، موارد دستگیری هم داشتیم که با تغییر تاکتیک ها موفقیت های خوبی بدست آورده ایم .
* پلیس فتا به روز است / کیش جای تکدی گری نیست
وی در مورد اطلاع رسانی پلیس فتا کیش و جلوگیری از نشر اکاذیب و شایعات اظهار داشت : پلیس فتا به روز است و پیام های پیشگیرانه را در مورد برخی جرایم در سایت ها و از طریق روزنامه به کیشوندان و گردشگران اطلاع رسانی می کند و پلیس در فضای مجازی همواره حضور دارد .
دهکی در خصوص تکدی گری در جزیره نیز گفت : کیش جای تکدی گری نیست و در صورت مشاهده عینی و دریافت گزارش سریع موارد را پیگیری می کنیم .
1630/1641/668



16/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن