تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رضاى خدا به خشم مردم جويد، خداوند از او خشنود شود و مردم را از او خشنود ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816463117




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدادی: کارکنان مظهر صفا، ایمان، سخت کوشی و دانش رسانه ای هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بزرگداشت روز خبرنگار در اتاق خبر ایرنا: خدادی: کارکنان ایرنا مظهر صفا، ایمان، سخت کوشی و دانش رسانه ای هستند تهران- ایرنا - مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی خطاب به خبرنگاران این رسانه گفت: افتخار می کنم به تک تک شما، می بالم به تک تک شما، شما مظهر مهربانی، صفا، صمیمیت، دانش، تلاش و کوشش هستید و هرچه از اینها بگویم کم گفته ام آرزو می کنم که روز به روز همبستگی ما تقویت، اعتلای ما بیشتر و موفقیت ما نمایان تر شود.


به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایرنا ، محمد خدادی روز چهارشنبه و در آستانه روز خبرنگار در جمع خبرنگاران اتاق خبر ایرنا ، با بیان اینکه هیچ موضوعی نیست که ما به آن توجه نکنیم، اظهار داشت: خبرنگار با یک واژه بسیار نزدیک پیوند خورده است و آن امامتداری است و امانت داری از کسی به دست می آید که تکلیف و دلدادگی را در خود معنا کرده باشد و این مسیر نیست مگر از انسان هایی که دل در گرو خدا داشته باشند و به همین دلیل است که ما شهید تقدیم کرده ایم.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار ایرنا با بیان این جمله که سر تعظیم فرود می آورم به محضر شهدا و همه آنهایی که رفتند تا ایران، اسلام، اعتلای ایران و این ایدئولوژی، ارزشمند و غنی بماند، افزود: خاطره و یادشهید صارمی برادر بسیار بزرگ وعزیزی که سالروز شهادتش است را گرامی می داریم که در آن ایام همراه و همسنگر، رفیق، دوست، برادر و آشنای صمیمی برای همه ما بوده، هست و خواهد بود.
شهید محمود صارمی خبرنگار و مسوول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف بود که در سال 1377 توسط گروهک طالبان به شهادت رسید.
مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: مجموعه ایرنا دل در گرو هم دارند چه آنها که رفتند و چه ما که هستیم امروز هم در سازمان دلدادگی معنا دارد و معنا خواهد یافت و ما باید درون و باور، ایمان، اعتقاد، عزم، تلاش، و همت خود را تقویت کنیم.
وی ادامه داد: شما خبرنگاران ایرنا میراث دار 80 سال تجربه هستید برای اینکه بتوانید ادای دین بکنید و وظیفه رسانه ای خود را به انجام برسانید.
مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: گستره ایرنا به عنوان بزرگترین بنگاه رسانه ای مکتوب نظام جمهوری اسلامی ایران از مادرید تا توکیو است و در داخل کشور هم هیچ شهری نیست که ایرنا در آن حضور نداشته باشد.
خدادی خاطرنشان کرد: تکلیف اصلی ایرنا ایجاد همبستگی، وحدت و حرکت در مسیر منافع و امنیت ملی است و آنچه در ذهن و فکر ما می گذرد و در باور و یقین ما وجود دارد و نقشه راه ماست رهروی راه شهداست.
وی اضافه کرد: آنچه وظیفه ماست اینکه صحت و امانت مقدم بر هر چیز در خروجی ایرنا باشد و این مهم میسر نیست مگر اینکه امانت داری را در وجود خود نهادینه کنیم که البته نهادینه شده است.
وی توضیح داد: اکنون 79 سال از سن مجموعه بزرگ ایرنا می گذرد و هشتادمین سال فعالیت آن را سال آینده جشن می گیریم، پیرمردی با تجربه است اما در عین حال جوان ، زیرا در طول 24 ساعت همواره بیدار است و نمی خوابد و این نیست مگر به همت و غیرت تک تک شما خبرنگاران ، بالندگی ایرنا مرهون حضور شما خبرنگاران است.
مدیرعامل ایرنا افزود: باور نقش آفرینی ایرنا حاصل زحمات شماست چه دیده شود چه دیده نشود، مهم این است که هست و من یقین دارم که روزهای بسیار ارزشمندی درانتظار تک تک شماست و نام ایرنا را که بر گرفته از نام ایران است به دوش می کشید و به اثبات می رسانید.
خدادی خطاب به خبرنگاران و کارکنان ایرنا گفت: تبریک می گویم برای اینکه باور کنید تبریک من را از صمیم دل بهترین ها را برای شما آرزو دارم، سرافرازی، سربلندی، سعادت و مهم تر از همه سلامت و اینکه همیشه لب های شما خندان باشد و دل شما با محبت، صمیمیت، صفا، صدق، ایمان، رهروی راه شهدا و ادای تکلیف و دین باشد که مسوولیتی است که درک و یقینش موجب موفقیت می شود.
وی با بیان اینکه رسانه تکلیف بزرگی بر گردن دارد، تصریح کرد: ما امانت دار نظام در برابر مردم هستیم و از آن مهم تر امانت دار مردم در برابر مسوولان هستیم لذا باید تلاش کنیم که هر چه بیشتر در این مسیر پویاتر و موفق تر حرکت کنیم.
در این مراسم که خبرنگاران و کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی حضور داشتند، کیکی با نشان ایرنا توسط سینا صارمی فرزند شهید محمود صارمی بریده شد.
فراهنگ (3)**1883**1601**



15/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن