تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819956686




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قرائتی: ازدواج دانشجویی باید تبدیل به ازدواج دبیرستانی شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: قرائتی: ازدواج دانشجویی باید تبدیل به ازدواج دبیرستانی شود مشهد - ایرنا - رییس ستاد اقامه نماز گفت: ازدواج دانشجویی باید تبدیل به ازدواج دبیرستانی شود.


حجت الاسلام والمسلمین ˈمحسن قرائتیˈ روز چهارشنبه در هشتمین همایش اساتید و دانشجویان ایرانی خارج از کشور در مشهد با تاکید بر اهمیت ازدواج در دین مبین اسلام افزود: باید سن ازدواج در جامعه کاهش یابد.
وی گفت: با ازدواج دانشجویی مخالفم لذا ازدواج باید از حالت دانشجویی به ازدواج دبیرستانی تبدیل شود.
او در ادامه اظهارداشت: نیاز عالی و نیاز اجتماعی از مهمترین نیازهای هر انسانی وی دین پاسخگوی نیاز عالی است.
رییس ستاد اقامه نماز افزود: درک هدف هستی و ارضاء نیازهای عالی فقط از طریق دین و دیانت امکانپذیر است.
وی در ادامه با اشاره به تاکیدات اسلام بر علم آموزی گفت: علم باید مفید، ثمربخش و به سود اجتماع باشد.
او افزود: علم واقعی از زرق و برق به دور است و عالم واقعی به دور از مدرک گرایی بخاطر ارزش خود علم به سراغ آن می رود.
قرائتی همچنین با تاکید بر راه اندازی نهضت تلخیص در دنیا گفت: علم را نیابد در امور غیرضروری و بیهوده بکار بست.
وی با اشاره به اینکه در جامعه باسواد بی خاصیت فراوان وجود دارد افزود: کسانی که کسب درجات رفیع علمی را فقط بخاطر کسب مقام دنبال می کنند به نوعی سرطان اخلاقی مبتلا هستند.
رییس ستاد اقامه نماز با تاکید بر داشتن جوهره وجودی در زمینه های گوناگون نیز گفت: به دلیل کمبود جوهر وجودی در کشور ما دیگر نه آخوندها نواب صفوی و نه کت شلواریها رجایی هستند.
وی در خصوص کمک به مردم غزه نیز گفت: کمک به غزه کمک به خودمان است و نباید برای کمک به کشورهای مظلوم نگاه فردی داشته باشیم.
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان نیز در این همایش گفت: میزان شادی در کشور ما نسبت به سایر کشورها کمتر است و در زمینه ایجاد شادی و نشاط عمومی کم کاریهای زیادی به چشم می خورد.
ˈمحمود گلزاریˈ با بیان اینکه امید، نشاط و شادابی بخشی از معنویت است افزود: ما در جامعه از لحاظ ایجاد بسترهای مناسب برای ابراز هیجانات مثبت جوانان دچار نقصان هستیم.
وی ادامه داد: کمبود نشاط به معنی افسردگی نیست زیرا افسردگی یک بیماری جدی است.
او با بیان اینکه فقط 20 درصد جمعیت دنیا درگیر مشکلات روحی هستند افزود: تنها دو درصد از این میزان دچار مشکلات روانی جدی می باشند.
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: مسوولین باید با فراهم ساختن محیطهای سالم زمینه بروز هیجانات مثبت جوانان را فراهم سازند.
همچنین در پایان این همایش بیانیه جمعی از اساتید و دانشجویان خارج از کشور در حمایت از مردم غزه منتشر شد.
در این بیانیه آمده است: حملات جنایتکارانه رژیم غاصب صهیونیستی به مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین اشغالی مقارن با توحشهای جهل آمیز گروههای تکفیری در خاورمیانه موجبات تاثر قلوب مسلمین جهان و هر انسان آزاده ای است.
در ادامه بیانیه افزوده شده است: ما اساتید و دانشجویان ایرانی خارج از کشور ضمن محکوم نمودن اقدامات نژادپرستانه و نسل کشی رژیم صهیونیستی خواستار اقدامات شایسته مجامع مسوول جهانی، نهادهای منطقه ای به ویژه سازمان کنفرانس اسلامی و سران کشورهای مسلمان در تحمیل و تنبیه رژیم غاصب در جهت توقف کشتار کودکان و غیرنظامیان، تخریب زیرساختهای نوار غزه و شکستن محاصره آن منطقه هستیم.
هشتمین همایش اساتید و دانشجویان ایرانی خارج از کشور به مدت دو روز در مشهد ادامه دارد.ک/2
7505/660



15/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن