تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى‏ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى‏ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818927971




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آگاهی از مزایای خدمات بیمه ای در کشور کم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آگاهی از مزایای خدمات بیمه ای در کشور کم است کاشان - ایرنا- مدیر عامل بیمه کارآفرین گفت: فقر آگاهی و دانش از مزایای خدمات بیمه ای در کشور وجود دارد و برای گسترش آن باید فرهنگ سازی شود.


به گزارش ایرنا، ˈعبدالمحمود ضرابیˈ روز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: بیمه ها نرخ حوادثی مانند آتش سوزی یا سرقت را تعیین می کنند اما در مورد خسارات جانی شرکت های بیمه ای هیچ نقشی ندارند و در مورد تعیین نرخ آن دولت و قوه قضاییه تصمیم گیری می کنند.
وی تصریح کرد: شرکتهای بیمه تا سال 80 بر حسب ضرورت دولتی بودند، اما با اصلاح نظام اقتصادی کشور و بر اساس قانون اساسی، بخش خصوصی هم توانست در خدمت رسانی به جامعه در این بخش فعالیت کند.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون 54 درصد ار فعالیت بیمه ای توسط بخش خصوصی انجام می شود، اضافه کرد: براساس مصوبه دولت، فعالیت بخش خصوصی در خدمات بیمه ای باید به 80 درصد برسد.
مدیرعامل بیمه کارآفرین درمورد نقش تحریم ها در روند ارائه خدمات بیمه ای نیز گفت: وجود تحریم ها تجربه ای مفید بود تا شرکت های بیمه ای توانمندی های خود را در این مواقع مورد آزمایش قرار دهند.
ضرابی با بیان اینکه همواره رقابت موجب موفقیت می شود، تاکید کرد: اهداف شرکت های خصوصی بیمه این است که در یک رقابت صحیح در مشارکت دادن جامعه در استفاده از خدمات بیمه ای منشا اثر خیر باشند.
وی با تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران می توانند در آگاهی بخشی جامعه در باره استفاده از امتیازات بیمه تاثیر گذار باشند و بیمه کارآفرین آمادگی ارائه خدمات به آنها را دارد.
ضرابی با بیان اینکه بیمه کارآفرین در تمام استانها شعبه دارد، گفت: این شرکت با داشتن 40 شعبه و دوهزار و 70 نمایندگی در کشور یکی از مهمترین شرکت های خصوصی در ارایه خدمات بیمه ای محسوب می شود.
مدیرعامل بیمه کارآفرین به منظور افتتاح ساختمان شعبه این بیمه به کاشان سفر کرده است.
7565/562/ 607



15/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن