تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815242815




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسدي: مي‌خواستند با شخصيتم بازي کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اسدي: مي‌خواستند با شخصيتم بازي کنند
مدافع تيم فوتبال گسترش‌فولاد با اشاره به جدايي‌اش از تراکتورسازي گفت: مي‌خواستند با شخصيت من بازي کنند و تصميم گرفتم ديگر در اين تيم نباشم.

مرتضي اسدي با ابراز رضايت از وضعيت تيم فوتبال گسترش‌فولاد تبريز پيش از آغاز هفته دوم ليگ اظهار داشت: در بازي با استقلال خوزستان مي‌توانستيم با تمرکز بيشتر به پيروزي برسيم تا از هفته اول کارمان را با 3 امتياز شيرين آغاز کنيم اما وضعيت زمين و گرماي هوا شرايطي را به وجود آورد که تا انتها نتوانيم پيروزي‌مان را حفظ کنيم و در نهايت قسمت نبود برنده شويم.

به گزارش تسنيم، وي افزود: با توجه به بازي هفته اول در تمرينات اين هفته روي نقاط ضعف و قوت‌مان کار کرده‌ايم و کادرفني به خوبي بازيکنان را تمرين داده است. اکنون منتظر هستيم تا زمان بازي اين هفته‌مان برابر سپاهان برسد و بتوانيم با يک بازي خوب و جنگندگي بالا برابر اين تيم نتيجه خوبي کسب کنيم.

مدافع گسترش‌فولاد تبريز با بيان اينکه بازي تيمش برابر سپاهان يکي از بازي‌هاي خوب اين هفته خواهد شد، عنوان کرد: سپاهان تيمي است که در چند سال گذشته هميشه شرايط خوبي داشته و با کمترين نوسان روبرو بوده است. آنها نفرات خوبي هم در تيم‌شان دارند و جزو تيم‌هاي قدرتمند ليگ محسوب مي‌شوند. از سوي ديگر هم ما تيمي جوان، دونده و جنگنده هستيم و اميدوارم با استفاده از امتياز ميزباني برابر تيم پر مهره سپاهان نتيجه بگيريم و خودمان را به جمع 4،5 تيم بالاي جدول برسانيم.

اسدي در خصوص جدايي‌اش از تراکتورسازي و اينکه چه اتفاقي افتاد بعد از چند سال بستن بازوبند کاپيتاني اين تيم راهي تيم رقيب شده است، گفت: دامن زدن به اين مسائل خوب نيست و جدايي‌ام از تراکتورسازي و آمدن به گسترش‌فولاد تصميمي بود که در دقيقه 90 گرفتم. احساس کردم در تراکتورسازي مي‌خواهند با شخصيت من بازي کنند و به همين دليل ماندنم در اين تيم به صلاح نبود.

وي ادامه داد: بعد از جدايي از تراکتورسازي مسئولان باشگاه گسترش‌فولاد لطف‌شان را به من نشان دادند و تارتار نيز به عنوان سرمربي لطف کرد تا من به اين تيم بيايم. اميدوارم از تجربه‌ام به نحو احسن استفاده و به بازيکنان جوان گسترش کمک کنم. تيم ترکيب بسيار خوب و جواني دارد که همه با انگيزه هستند و تمام تلاش‌مان اين است که اين فصل نتايج خوبي بگيريم.

کاپيتان فصل گذشته تراکتورسازي با بيان اينکه دوست ندارد براي تيم سابقش حاشيه‌سازي کند، يادآور شد: نمي‌خواهم ناراحتي‌ام را بيان کنم، چون تراکتورسازي هم مانند تيم ما درگير بازي‌هايش است. بايد تمرکزمان روي بازي‌هاي ليگ باشد اما هواداران تراکتورسازي بدانند هميشه در قلب من هستند و آنها بهترين هواداراني هستند که من در طول دوران زندگي ورزشي‌ام ديده‌ام.

اسدي درباره تيم اين فصل گسترش‌فولاد اظهار داشت: با انگيزه‌اي که در تيم و مديريت باشگاه مي‌بينم فکر مي‌کنم اين فصل نتايج خوبي بگيريم، چراکه همه تلاش زيادي مي‌کنند و به نتيجه گرفتن گسترش‌فولاد بسيار اميدوارم.

وي تأکيد کرد: قول مي‌دهم اين فصل در گسترش‌فولاد علاوه بر گرفتن نتايج خوب، چند بازيکن جوان و با انگيزه تيم‌مان نيز خود را به تيم ملي برسانند و براي آنها مشتريان جديدي هم پيدا شود.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

چهارشنبه 1393/05/15 13:27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن