تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هرچیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804310841




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندارهرمزگان: برداشتن موانع سرمایه گذاران از راهبردهای مدیریت استان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندارهرمزگان: برداشتن موانع سرمایه گذاران از راهبردهای مدیریت استان است بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان به سیاست های آسان سازی جذب سرمایه گذاران گفت: برداشتن موانع برای حضور سرمایه گذاران در استان از راهبرد همیشگی در برنامه های مدیریت عالی استان است.


ˈجاسم جادری ˈ روز چهارشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه هرمزگان با اشاره به برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری در نیمه دوم امسال در بندرعباس افزود: این همایش برای نخستین بار است که در استان برگزار خواهد شد و همه باید تلاش کنند تا اهداف آن تحقق یافته و ظرفیت های سرمایه گذاری استان هرمزگان به خوبی معرفی شود.
نماینده عالی دولت در استان گفت: باید شرایط مناسبی فراهم شود تا سرمایه گذاران داخلی و خارجی و به ویژه ایرانیان خارج از کشور در این همایش حضور پیدا کنند.
وی اظهار امیدواری کرد که با برگزاری این همایش رغبت سرمایه گذاری در استان افزایش یابد و به جای خروج سرمایه ها، هرمزگان به عنوان هدف جدید سرمایه گذاری ها مشخص شود.
جادری در بخش دیگری از سخنانش یکی از وظایف دولت در کوتاه مدت را ایجاد ثبات اقتصادی دانست و بیان کرد: این ثبات از طریق تثبیت قیمت ها و مهار تورم ایجاد می شود و در دراز مدت دولت باید به فکر ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی باشد.
به گفته ی رییس شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سال های گذشته، کشور به دلیل اعمال سیاست های شتاب زده دچار رکود تورمی بی سابقه ای شد که بخشی از آن به دلیل سیاست های داخلی و بخشی دیگر به علت تحریم ها بود.
استاندار هرمزگان افزود: در سال 91 رشد اقتصادی کشور به منفی پنج و هشت دهم درصد رسید و سال 92 این رقم حدود منفی سه و یک دهم درصد بود که دولت تدبیر و امید تلاش می کند با اعمال سیاست های مناسب رشد اقتصادی را مثبت کند.
جادری افزایش نقدینگی را از جمله دلایل رکود تورمی برشمرد و عنوان کرد: در گذشته حدود 500 هزار میلیارد ریال توسط بانک مسکن از بانک مرکزی استقراض و به طرح مسکن مهر داده شد و شاهد افزایش بی رویه دارایی های خارجی بانک مرکزی بودیم و بسیاری از بانک ها بدهکار و حتی در وضعیت زیر خط قرمز قرار گرفتند.
وی تصریح کرد: با کاهش فروش نفت نیز، بودجه عمرانی کشور کاهش یافت و واردات بی رویه کالا و کاهش تولید داخلی، تخصیص نادرست منابع داخلی به جای اقدامات اصولی و نظام غیراقتصادی و غیر بازاری حامل های انرژی نیز از جمله مشکلات اقتصادی کشور بوده است.
جادری با اشاره به بسته سیاستی دولت برای خروج از رکود گفت: این بسته به تعدیل و اصلاح سیاست ها در زمینه قیمت گذاری، کاهش موانع اداری، انضباط پولی و مصرف درست منابع، کاهش نوسانات ارزی و تخصیص بهینه بودجه های عمرانی، افزایش تولید نفت، افزایش صادرات غیرنفتی و حرکت به سمت بهره وری توجه کرده است.
وی با تاکید بر اینکه مدیران نباید دستور پذیر باشند تاکید کرد که رعایت انضباط پولی و مالی مهمترین اصلی است که باید ملاک عمل قرار گیرد.
538/7192/668



15/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن