تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هان! ميان حق و باطل جز چهار انگشت فاصله نيست. از آن حضرت درباره معناى اين فرمايش س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819674784




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسالت در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رسالت در یک نگاه تهران-ایرنا- اعتراف نخست وزیر رژیم صهیونیستی به شکست در نبرد غزه، تصریح دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه مبنی بر فراهم بودن اسناد جنایات رژیم اشغالگر برای بررسی و اظهارات رییس اتاق بازرگانی صنایع و معادن تهران درباره کامل نبودن بسته خروج از رکود دولت برجسته ترین عناوین شماره امروز روزنامه رسالت است.


رسالت امروز چهارشنبه در صفحه اول خود تصاویری ترکیبی را در ارتباط با تجاوز صهیونیست ها به غزه با محوریت شکست ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی گنجانده است.

** اعتراف رسمی نتانیاهو به شکست در نبرد غزه
« نتانیاهو رسما شکست نبرد غزه را پذیرفت» تیتر یک روزنامه رسالت در شماره امروز آن است. در این گزارش می خوانیم: اعتراف نتانیاهو به شکست در نبرد غزه،برقراری آتش بس 72 ساعته در غزه و اعتراف رسانه ها و محافل رژیم صهیونیستی به شکست در جنگ غزه و تداوم عقب نشینی نیروهای صهیونیستی از منطقه نبرد از اصلی ترین اخبار طی ساعات اخیر محسوب می شود.
رسالت در ادامه این گزارش به اذعان های رسانه های صهیونیستی درباره این شکست و ابعاد آن از قبیل ناکارآمدی سامانه دفاع موشکی صهیونیست ها موسوم به گنبد آهنین و همچنین ناتوانی کابینه جنگ نتانیاهو در تحقق اهداف حمله به غزه از جمله تخریب تونل های مخوف، غافلگیر کننده و تعیین کننده نتیجه جنگ در غزه اشاره کرده است.

** بسته پیشنهادی دولت کامل نیست
عنوان دوم صفحه اول شماره امروز روزنامه رسالت به اظهارات رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران اختصاص یافته که گفته است: بسته پیشنهادی دولت کامل نیست .وی از تشکیل کارگروه های ویژه ای از سوی فعالان اقتصادی برای جمع بندی نهایی بسته خروج از رکود خبر داد و گفت: دولت قصد دارد ظرف 24 ماه کشور را از رکود تورمی خارج کند.
رسالت در ادامه نوشت: یحیی آل اسحاق در نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران در خصوص بسته پیشنهادی دولت در رابطه با رکود تورمی گفت: رکود تورمی در کشور یکی از مسائل و چالش های جدی است اگر چه در گذشته سابقه برخورد با تورم و خروج از رکود به صورت مجزا وجود داشته است.
رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران افزود: برای هر یک از این موارد بسته های جداگانه ای به صورت مکتوب وجود دارد در حالی که این نسخه مکتوب در رابطه با رکود تورمی موجود نیست.

** اسناد جنایات رژیم صهیونیستی آماده بررسی است
رسالت با تیتر «اسناد جنایات رژیم صهیونیستی آماده بررسی است» به انعکاس سخنان محمد جواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه پرداخت و به نقل از وی نوشت: در شورای حقوق بشر سازمان ملل کمیته حقیقت یاب راه اندازی شده که این کار اقدام مناسبی است، اما اینکه دادگاهی در این زمینه تشکیل نمی شود کار مسخره ای است.
وی خاطر نشان کرد: مدارک اقدامات جنایتکارانه اسرائیل حاضر است و دادستان این دادگاه از لحاظ مدارک همه چیز دارد.

** سایر محورها
روزنامه رسالت دو خبر دیگر را نیز در صفحه اول خود جای داده است.
این روزنامه به نقل از رئیس قوه قضائیه نوشت: اعلامیه حقوق بشر دردست آمریکا واروپا ورق پاره است.
رئیس قوه قضائیه با اشاره به رفتاردوگانه غرب درخصوص حقوق بشرگفت: کشورهای سلطه گر از اعلامیه جهانی حقوق بشربرای فشاربرکشورهای دیگراستفاده کرده واین اعلامیه دردستان آنها کاغذ پاره ای بیش نیست.
لاریجانی تاکید کرد: برخورد غرب درصحنه حقوق بشردوگانه وابزاری است وانسان های آزاده را به فکرفروبرده است. اعلامیه حقوق بشردردست این افراد تبدیل به کاغذ پاره ای شده است. ایران این انتخابات آزاد را برگزارکرده اما مورد اشکال حقوق بشرقرارمی گیرد اما مردم بحرین برای داشتن حق یک رای می جنگند اما کسی صدای آنها را نمی شنود.
خبر دیگر اظهار علی عسکری رییس سازمان امور مالیاتی کشور با این تیتر است که « فوتبالیست ها قراردادهای واقعی راارائه کنند».
رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: فوتبالیست ها قراردادهای واقعی را ارائه کنند.مبهم بودن قراردادهای باشگاه های ورزشی یکی از دغدغه های سازمان مالیاتی است زیرا خیلی از قراردادها واقعی نبود و مسائل دیگری پشت سر آن وجود داشت، اکنون چارچوبی برای دستگاه ها در نظر گرفته شده است، قراردادهای واقعی باید به سازمان امور مالیاتی ارائه شود و در حال حاضر بخش اعظمی از قراردادها مالیات خود را می پردازند.
شبس**9241**1551



15/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن