تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802353726




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار گلستان بر تامین سرمایه در گردش صنایع استان به طور مشروط قول مساعد داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار گلستان بر تامین سرمایه در گردش صنایع استان به طور مشروط قول مساعد داد گرگان - ایرنا - استاندار گلستان تصریح کرد: در صورتیکه مدیران شرکتهای صنعتی و تولیدی این استان منابع مالی خود را در داخل استان هزینه کنند، از طریق بانکهای استان نیازهای آنها را تامین خواهیم کرد.


حسن صادقلو سه شنبه شب در پایان روز کاری و سرکشی خود از واحدهای تولیدی غرب گلستان در جمع کارآفرینان استان خطاب به آنان گفت: اگر قول دهید که سرمایه در گردش خود را به استان وارد کنید، ما نیز از بانک ها خواهیم خواست که در خصوص پرداخت بهنگام تسهیلات همکاری لازم را به عمل آورند.
وی با یادآوری اینکه در خصوص سود تسهیلات نیز نشستی با مدیران بانک ها خواهیم داشت، از نمایندگان مجلس خواست با بازنگری در برخی قوانین شرایط حمایت از تولیدکنندگان را تسهیل کنند.
استاندار خاطرنشان کرد: در خصوص استانداردها و رفع مشکلات نشستی با مدیر کل استاندارد گلستان خواهیم داشت و از فرماندار و سایر مسوولان بندرگز نیز می خواهم بطور جدی رفع مشکل در صدور پروانه ساخت کشتارگاه و مرغداری ها را پیگیری کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی شماری از مدیران و تولیدکنندگان صنایع مختلف استان گلستان در گفت و گو با استاندار ضمن ابراز گلایه از همکاری نکردن بانک ها در پرداخت تسهیلات، از این مشکل به عنوان مهمترین دغدغه کاری خود یاد کردند.
مدیر عامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان گفت: این شرکت که در سال 1364 راه اندازی و سال گذشته به عنوان موفق ترین واحد کشور انتخاب شد و هم اکنون در 16 استان فعالیت دارد.
ˈمهرداد وخشورˈ افزود: به عنوان نخستین شرکت گلستانی که در کشور موفق به دریافت گواهینامه ایزو 2003 و 2008 شده است روزانه 150 تا 190 تن خرید شیر خام داریم.
مدیر عامل شرکت شیر پگاه گلستان با اطمینان به اینکه بسیاری از مسائل زیست محیطی را رعایت می کنیم، گفت: با وجود 216 نفر نیروی انسانی فعال تنها از 50 درصد توان تولید و ظرفیت خود استفاده می کنیم.
وی ادامه داد: افزایش قیمت حامل های انرژی و دریافت سودهای سنگین بانکی تا 26 درصد مشکلات زیادی برای شرکتهای تولیدی از جمله پگاه ایجاد کرده است.
وی از جمله دیگر مشکلات در این بخش را همکاری نکردن عاملین فروش عنوان کرد بطوریکه شیر در دمای 37 درجه سانتیگراد و بیرون از مغازه نگهداری می شود که افزایش آسیب پذیری برای مصرف کننده را به دنبال دارد.
وخشور اظهار کرد: حتی شیرهایی که به صورت محلی در سطح شهر توزیع می شود بعضا برای مردم مشکل ساز می شود زیرا حداکثر زمان نگهداری شیر خام دو ساعت پس از دوشیدن است.
همچنین یکی از مسوولان شرکت صنایع غذایی عالیا تولید کننده مواد غذایی گفت: افق دید صنعتی در این استان بلند نیست و بانک ها همکاری لازم را ندارند بطوریکه مجبوریم سرمایه در گردش خود را از بانک های خارج استان تامین کنیم.
وی با تاکید بر ضرورت اجرای یکسان قوانین در کشور گفت: برخی مشکلات انگیزه و توان تولید کننده را می گیرد و مسوولان ذیربط نیز پاسخگو نیستند.
همچنین ˈمحمود خواجهˈ از مسوولان شرکت گل سم گفت: با وجود تحریم اقتصادی و بروز مشکلاتی در زمینه واردات مواد اولیه این شرکت فعال است اما با در نظر گرفتن شرایط سخت موجود از بانک های استان درخواست همکاری بیشتری داریم.
مدیر عامل شرکت تولیدی سحر مرغ کردان نیز گفت: با وجود راه اندازی واحدهای تابعه و زنجیره ای در نقاط مختلف استان و درخواست های مکرر از بانکها برای پرداخت تسهیلات، به آنچه خواسته ایم دست نیافتیم.
ˈعلی اصغر کردنوکندهˈ افزود: همچنین در مواردی که موفق به تامین نیازهای مالی خود شده ایم در بازپرداخت آن بین 26 تا 30 جریمه دیرکرد پرداخت کردیم درحالیکه سود منطقی در بخش تولید باید دو رقمی و حداکثر تا 14 درصد باشد.
وی همچنین خواستار حمایت بیشتر وزارت جهاد کشاورزی در بحث صادرات شد و ادامه داد: در برخی موارد برای اخذ مجوز مجبور به دریافت بیش از 200 امضاء و حتی گروکشی برخی کارشناسان هستیم.
به گزارش ایرنا در جریان دیدارهای استاندار گلستان با برخی تولیدکنندگان استان شماری از مدیران ادارات، شرکتها و تشکل های صنعتی، معدن و تجارت استان، نماینده مردم شهرستان های غرب استان و مسوولان محلی حضور داشتند.
7467 /2729



15/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن