تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در راه خدا از ملامت و نكوهش ملامتگران نترس.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820276980




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون ستاری:پارک های علم و فناوری سفیران فناوری هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون ستاری:پارک های علم و فناوری سفیران فناوری هستند تهران-ایرنا -معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه پارک های علم و فناوری در 31 استان کشور تشکیل شده است،گفت:این پارک ها سفیران فناوری در کشور هستند.


به گزارش ایرنا، محمود شیخ زین الدین امروز سه شنبه در نشست هم اندیشی روسای پارک های علم و فناوری کشور با معاون علمی و فناوری رییس جمهور در محل بنیاد ملی نخبگان افزود:این معاونت سعی دارد به نمایندگی از دولت با کمک استاندارها، استان ها را به سمت توسعه سوق دهد.
وی با بیان اینکه در بحث توسعه اقتصاد دانش بنیان سبدی از تسهیلات برای شرکت های دانش بنیان در نظر گرفته شده است، گفت:این تسهیلات شامل سه بخش، کمک های معاونت علمی، کمک های صندوق نوآوری و شکوفایی و بخش سوم مربوط به خطوط اعتباری است که از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی کلان در نظر گرفته شده است.
شیخ زین الدین یادآور شد:یکی از رسالت های پارک های علم و فناوری این است که محور توسعه را به سمت توسعه اقتصاد دانش بنیان پیش ببرد زیرا توسعه اقتصاد دانش بنیان مبتنی بر ارائه تقاضا برای کالاها است.
وی با تاکید بر ضرورت ایجاد تقاضا برای توسعه اقتصاد دانش بنیان خطاب به پارک های علم و فناوری بر ضرورت توجه به این موضوع تاکید کرد.
شیخ زین الدین گفت:متاسفانه ایجاد بازار و فروش محصول که یکی از مسائل مهم برای معاونت علمی می باشد در پارک های فناوری کمتر مورد توجه قرار گرفته است.
وی یکی دیگر از رسالت های پارک های علم و فناوری را این گونه عنوان کرد که محور توسعه استان ها را به سمت اقتصاد دانش بنیان سوق دهند.
شیخ زین الدین سرمایه گذاری مالی و معنوی در بحث توسعه اقتصاد دانش بنیان و در راستای آن شرکت های دانش بنیان را فرصت استثنایی خواند و گفت:اگر نتوانیم جواب لازم را از آن بگیریم، ممکن است با سرنوشت وام های زودبازده مواجه شویم. بنابراین به نتیجه رسیدن این موضوع برای ما بسیار حائز اهمیت است.
علمی(3)**1497**9132**1440



14/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن