تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820110396




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون اول رییس جمهور: حمایت مجامع جهانی از مردم غزه به چند بیانیه خلاصه شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون اول رییس جمهور: حمایت مجامع جهانی از مردم غزه به چند بیانیه خلاصه شده است کرمانشاه - ایرنا - معاون اول رییس جمهور با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: متاسفانه مجامع جهانی راه سکوت را در پیش گرفته و تنها به صدور چند بیانیه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه بسنده کرده اند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈاسحاق جهانگیریˈ شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه افزود: متاسفانه امروز و در سکوت معنا دار غرب و کشورهای مدعی حقوق بشر، شاهد وقوع فجایای بی رحمانه ای ضد انسانی در غزه هستیم.
وی خاطر نشان کرد: مردم غزه و در راس آنها کودکان و زنان بی گناه امروز در اوج مظلومیت زیر بمباران و گلوله های آتشین رزیم صهیونیستی قرار دارند و خانه هایشان بر سرشان آوار می شود.
جهانگیری ادامه داد: در حالی شاهد جنایات وحشیانه رزیم صهونیستی بر علیه مردم مظلوم غزه هستیم که این منطقه در حصر قرار دارد و امکان کمک و یاری رساندن به مردم نیز وجود ندارد.
معاون اول رییس جمهور اظهار کرد: کشتار بی رحمانه مردم غزه در حالی صورت می پذیرد که کشورهای به اصطلاح مدعی حقوق بشر به آسانی از کنار این جنایات عبور کرده و حتی از جنایتکار حمایت نیز می کنند.
وی افزود: امروز جهان اسلام به وضعیت عجیبی گرفتار آمده و از یک سو مردم غزه توسط صهیونیست ها مورد تجاوز قرار گرفته اند و از سوی دیگر مردم عراق و سوریه گرفتار گروه تروریستی داعش شده و مردم لیبی هم با اوضاع نابسامانی روبرو هستند.
جهانگیری همچنین با اشاره به امنیت موجود در کشور، یادآور شد: باید شکر گذار این موضوع باشیم که با توجه به ناامنی های منطقه نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز در اوج امنیت قرار دارد.
وی در پایان خواستار اتحاد دنیای اسلام بر علیه استکبار شد و گفت: هرقدر این اتحاد و همدلی افزایش یابد خطرات کمتری متوجه مسلمانان خواهد بود.
7458/712



14/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن