تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820061297




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چین در مورد دو تبعه کانادایی مظنون به جاسوسی تحقیق می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: چین در مورد دو تبعه کانادایی مظنون به جاسوسی تحقیق می کند تهران - ایرنا - مسوولان یک دفتر امنیتی در چین در مورد دو کانادایی مظنون به جاسوسی در این کشور تحقیق می کنند.


خبرگزاری فرانسه از «هنگ کنگ» به نقل از خبرگزاری «شین هوا» چین روز سه شنبه گزارش داد: «کوین گارات» و «جولیا داون» دو تبعه کانادایی مظنون به سرقت اسرار دولتی مربوط به تحقیقات دفاع ملی و ارتش چین هستند.
در این گزارش به جزییات بیشتر در مورد مضمون اطلاعات به سرقت رفته اشاره ای نشد، اما آمده است: تحقیق در مورد این دو تبعه کانادایی را دفتر امنیت دولتی چین واقع در منطقه «داندونگ» استان «لیائونینگ» در مرز با کره شمالی انجام می دهد.
گفته می شود دو تبعه کانادایی رستورانی را در این منطقه اداره می کنند که از نقاط حساس نظامی چین در مرز با کره شمالی است.
گزارش خبرگزاری فرانسه می افزاید، قضیه تحقیق در مورد این دو کانادایی اهل «ونکوور» در حالی مطرح شد که کانادا هفته پیش چین را به سرقت اطلاعات کامپیوتری بخش تحقیقات و تولید تسلیحات آن متهم کرد.
دولت کانادا سه شنبه هفته گذشته در بیانیه ای از نفوذ هکرهای چینی به ساختاراطلاعات سایبری شورای ملی تحقیقاتی این کشور خبر داده بود، اما سفارت چین در «اوتاوا» مرکز کانادا این ادعا را رد کرد.
آساق 1450**1545



14/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن