تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نجات و رستگارى در سه چيز است: پايبندى به حق، دورى از باطل و سوار شدن بر مركب جدّيت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820894744




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسالت در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رسالت در یک نگاه تهران - ایرنا- «امیدی به شورای امنیت نیست، برای نجات غزه باید وارد عمل شد»، «شکاف در پارلمان؛ سردرگمی در کابینه رژیم صهیونیستی» و «توقف فوری حملات رژیم صهیونیستی و رفع محاصره غزه» عنوان های انتخابی روزنامه رسالت برای انتشار در شماره سه شنبه است.


امیدی به شورای امنیت نیست، برای نجات غزه باید وارد عمل شد، تیتر یک این روزنامه است.
رییس جمهور گفت: امیدی به شورای امنیت نیست، برای نجات غزه باید وارد عمل شد.
به گزارش ایسنا حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در نشست اعضای کمیته فلسطین جنبش عدم تعهد با تاکید بر اینکه حضور اعضای این کمیته در اجلاس امروز نمایانگر اهمیتی است که دولت های عضو جنبش عدم تعهد برای کهنه ترین بحران حل نشده جهان معاصر یعنی موضوع فلسطین قائلند، اظهار کرد: امیدوار هستیم که نشست حاضر فرصتی مغتنم برای بررسی تحولات جاری در سرزمین های اشغالی بویژه وضعیت غزه و همچنین همفکری همه اعضا برای یافتن راه های عملی به منظور یاری رساندن به مردم شجاع و مظلوم اسیر در چنبره توطئه های استعماری باشد.
وی با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین، اضافه کرد: با کمال تاسف رژیم صهیونیستی طی هفته های اخیر و در ماه مبارک رمضان با زیر پا گذاشتن اصول انسانی و قوانین بین المللی بویژه حقوق بشر و حقوق بشردوستانه بین المللی، با به کارگیری پیشرفته ترین جنگ افزارها در جنگی بسیار ناعادلانه و نامتناسب سرزمین فلسطین و نوار غزه را هدف شدیدترین و بی رحمانه ترین حملات خود قرار داده است.
روزنامه رسالت با بازتاب عنوان شکاف در پارلمان؛ سردرگمی در کابینه رژیم صهیونیستی نوشت: مقاومت جانانه رزمندگان حماس و جهاد اسلامی و مردم غزه در برابر جنایات صهیونیستها از یک سو و موج محکومیت جهانی جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی مقامات این رژیم را مستاصل ساخته است. همین مسئله منجر به بروز شکافهای عمیق در خصوص ادامه نبرد در پارلمان رژیم صهیونیستی و ایجاد اختلافات جدی در کابینه نتانیاهو شده است. در این خصوص اوری ارائیل وزیر مسکن رژیم صهیونیستی گفت: از جنگ های گذشته درس عبرت نگرفتیم. در مورد این جنگ به شدت احساس سرخوردگی می کنم.
همچنین وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی گفت: اقدامات حماس باعث شده که رژیم اسرائیل اکنون وحشت زده به نظر برسد. عوزی لانداو در این خصوص تاکید کرد که حماس توانسته است فرودگاه های ما را تعطیل کند و آسمان را ببندد و اسرائیل اکنون وحشت زده و مردد به نظر می رسد.
همچنین رئیس کمیسیون سیاست خارجی و امنیت کنست اسرائیل تاکید کرد که بزودی کمیته تحقیقی درباره دلایل شکست و ناکامی ارتش صهیونیستی در جریان جنگ علیه غزه تشکیل خواهد شد.
این روزنامه به عنوان توقف فوری حملات رژیم صهیونیستی و رفع محاصره غزه پرداخت و نوشت: وزرای خارجه کمیته فلسطین جنبش عدم تعهد در تهران در بیانیه پایانی نشست خود که دیروز برگزار شد، بر توقف فوری و بدون شرط حملات رژیم صهیونیستی و رفع فوری و بدون شرط محاصره غزه و بازگشایی فوری تمامی گذرگاه ها تأکید شد.
به گزارش خبرگزاری فارس، نشست وزرای خارجه کمیته فلسطین جنبش عدم تعهد از صبح دیروز به ریاست محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در هتل آزادی تهران برگزار شد.
در مراسم افتتاحیه این نشست حسن روحانی رئیس جمهور حضور داشت.به گزارش فارس، در متن بیانیه این اجلاس آمده است، وزرا توقف فوری و بدون قید و شرط تهاجم نظامی اسرائیل و مجازات دسته جمعی مردم غیر نظامی در غزه و دیگر بخش های سرزمین های اشغالی فلسطین شامل بیت المقدس شرقی را خواستار شدند. آنها انجام تلاش های جدی و جامع به منظور تضمین یک آتش بس فوری بر اساس ابتکار مطروحه توسط مصر مبتنی بر موافقتنامه آتش بس نوامبر 2012 در همکاری با دولت فلسطین را خواستار گردیدند.
ولایتی جایگزین صفی شد، تیتر دیگر روزنامه رسالت است.
حجت الاسلام والمسلمین میرلوحی داماد آیت الله مهدوی کنی اخبار منتشرشده مبنی بر تغییر تیم پزشکی آیت الله مهدوی کنی را تأیید کرد و گفت: تیم جدیدی به سرپرستی آقای ولایتی مسئولیت درمان رئیس مجلس خبرگان رهبری را برعهده گرفته است.
داماد آیت الله مهدوی کنی در گفتگو با خبرنگار سیاسی ایسنا این تغییر را در راستای کمک علمی بیشتر جهت درمان دبیر کل جامعه روحانیت عنوان کرد.
این روزنامه با بررسی موضوع هتک حرمت آثار اسلامی محکوم است، نوشت: آیت الله نوری همدانی طی پیامی سالروز هشتم شوال، هشتاد و نهمین سالگرد خاطره غم انگیز و مصیبت بار تخریب قبور ائمه بقیع (علیهم السلام) را تسلیت گفت. به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پیام این مرجع تقلید آمده است: با فرا رسیدن هشتم شوال، هشتاد و نهمین سالگرد خاطره غم انگیز و مصیبت بار تخریب قبور ائمه بقیع (علیهم السلام) در خاطره مسلمانان بیدار که محبت اهل بیت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله برای خود از آن گوش شنوا و دل حق پذیر در برابر حدیث ثقلین و امثال آن دارند و افتخار می دانند تجدید می شود.در ادامه این پیام تصریح شده است: این جنایات توسط فرقه نامشروع وهابیت که به دست استکبار برای ایجاد تفرقه و کشتار که تا به امروز ادامه دارد صورت گرفته، فرقه ای که بر خلاف آیات قرآن و احادیث معتبری که از حضرت رسول اکرم (ص) ساختن بنا بر فراز قبور و زیارت مشاهد مشرفه و عزاداری و تعظیم شعائر را شرک می دانند به همین دلیل فرقه های اسلامی را آماج شدیدترین تهمت ها قرار می دهند.

**2002**9131



14/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 200]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن