تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كمال ادب و مروت در هفت چيز است: عقل، بردبارى، صبر، ملايمت، سكوت، خوش‏اخلاقى و مدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815171903




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبار برگزیده بین‌الملل در 13 مردادماه+لینک خبری


واضح آرشیو وب فارسی:فارس:
اخبار برگزیده بین‌الملل در 13 مردادماه+لینک خبری
شهادت 350 کودک فلسطینی تاکنون، مقامات 45 کشور عضو عدم تعهد در نشست تهران، لغو قرارداد همکاری نظامی آلمان با روسیه درخواست حقوق بشر بحرین و انتقاد شدید اردوغان از صهیونیست‌ها برخی عناوین امروز اخبار جهان است.

خبرگزاری فارس: اخبار برگزیده بین‌الملل در 13 مردادماه+لینک خبری



به گزارش فارس، اهم عناوین اخبار و رویدادهای امروز 13 مردادماه که تا ساعت  16 در سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس منتشر شده‌اند، به شرح ذیل است: سازمان ملل: 84 درصد قربانیان جنگ در غزه غیرنظامی هستند/ 350 کودک تاکنون کشته شدند بر اساس آمارهای سازمان ملل 84 درصد قربانیان جنگ در غزه غیرنظامی هستند. براساس این گزارش، یک چهارم مردم غزه بعد از حملات اسرائیل آواره شده اند و تقریبا همه مردم این منطقه دسترسی کمی به آب سالم دارند. کودکان مدرسه آنروا در غزه در صف شکلات بودند که بمباران شدند/ مبلغ سعودی «لعنت فرستادن بر اسرائیل» را حرام دانست/ دیدار سرنوشت‌ساز مذاکرات آتش‌بس ظهر امروز در قاهره/درگیری در مسجدالاقصی روز بیست و هشتم جنگ در غزه در حالی آغاز شده که حتی متحدان رژیم صهیونیستی نیز از حمله این رژیم به مدرسه سازمان ملل بُهت زده شده‌اند و این درحالی است که تعداد شهدای فلسطینی به 1810 نفر رسید.  

نشست وزرای خارجه کمیته فلسطین جنبش عدم تعهد/ خطوط کشتیرانی اسرائیل متوقف شود/سرمایه‌گذاری برای مقابله با صهیونیست‌ها مشاور نخست‌وزیر بنگلادش در راستای مقابله با جنایت رژیم صهیونیستی پیشنهاد متوقف کردن خطوط کشتیرانی رژیم صهیونیستی را و سرمایه‌گذاری برای مقابله با این رژیم مطرح کرد. بزرگترین هیئت پزشکی آفریقای جنوبی وارد غزه می‌شود سفیر فلسطین در آفریقای جنوبی از ورود قریب الوقوع بزرگترین هیئت پزشکی آفریقای جنوبی به غزه در طی روزهای آینده خبر داد. مقامات 45 کشور عضو عدم تعهد در نشست تهران/بررسی آخرین تحولات و یافتن راهکاری برای حل بحران غزه نشست یک روزه وزرای خارجه کمیته فلسطین جنبش عدم تعهد در خصوص بحران غزه با حضور 6 وزیر خارجه و مقاماتی از 45 کشور عضو عدم تعهد امروز (دوشنبه) در تهران برگزار می‌شود. درخواست حقوق بشر بحرین از آمریکا برای تحت فشار قرار دادن آل خلیفه مسئول بخش آزادی‌های دینی مرکز حقوق بشر بحرین، از دولت آمریکا و دیگر دولت‌های جهان خواست تا برای آزادی ادیان و مذاهب در بحرین، دولت منامه را تحت فشار قرار دهند.

نواز شریف:حاضریم در مورد همه مسائل با مخالفین مذاکره کنیم نخست وزیر پاکستان هر گونه تهدید از سوی راهپیمایی‌های احزاب مخالف را رد کرد و گفت: دولت حاضر است در مورد همه مسائل با مخالفین مذاکره کند.

آلمان قرارداد همکاری نظامی با روسیه را لغو کرد در پی تداوم اختلاف میان روسیه و غرب درباره بحران اوکراین، آلمان قرارداد ساخت یک کمپ آموزش نظامی با روسیه را لغو کرد. کی‌یف ورود 500 تاجر روس به اوکراین را ممنوع می‌کند مقامات کی‌یف در حال تهیه فهرستی از تجار روسی هستند که ورودشان به خاک اوکراین ممنوع خواهد شد. آمار تلفات درگیری‌های طرابلس به 134 کشته و 500 زخمی رسید/همه پادگان‌های لیبی در کنترل شبه نظامیان است دولت لیبی اعلام کرد که آمار تلفات درگیری‌های طرابلس به 134 کشته و پانصد زخمی رسیده است و در همین حال رئیس کمیته امنیت ملی کنگره ملی لیبی گفت که همه پادگان‌ها و تاسیسات حیاتی لیبی در کنترل شبه نظامیان است. ناوی پیلای: موارد نقض حقوق بشر و جنایت جنگی در غزه بی سابقه است نماینده ارشد سازمان ملل در حقوق‌بشر با انتقاد از عملکرد رژیم‌صهیونیستی در غزه گفت که هرگز پیش از این تا این حد مواد نقض حقوق‌بشر ندیده است.

 بخش‌هایی از بیانیه نشست تهران: توقف فوری و بدون شرط حملات اسرائیل/بازگشایی فوری تمامی گذرگاه ها/شورای امنیت به وظایفش عمل کند در بیانیه پایانی نشست وزرای خارجه کمیته فلسطین جنبش عدم تعهد در تهران بر توقف فوری و بدون شرط حملات رژیم صهیونیستی و رفع فوری و بدون شرط محاصره غزه و بازگشایی فوری تمامی گذرگاه ها تأکید.

انتقاد شدید‌اللحن از اسرائیل برای کشتار عامدانه فلسطینیان اردوغان: اسرائیل مانند هیتلر در حال نسل‌کشی فلسطینیان استنخست‌وزیر ترکیه در ادامه انتقادهای خود از رژیم صهیونیستی به دلیل کشتار‌های بی‌رحمانه فلسطینیان، با تشبیه اقدامات اسرائیل به هیتلر، صهیونیست‌ها را به کشتار عامدانه زنان،مردان و کودکان فلسطینی متهم کرد.

  تاکید رئیس جمهور بولیوی بر ناتوانی «بان کی مون» در بحران غزه «اوو مورالس» رئیس‌جمهور بولیوی اعلام کرد که «بان کی مون» برای حمایت از مردم غزه و مخالفت با جنایات رژیم صهیونیستی در این منطقه تنها بوده و توانایی پایان دادن به این بحران را ندارد.

عراقچی: هنوز مجوزهای لازم برای ارسال کمک‌های ایران به غزه صادر نشده/ تماس‌ها با دولت مصر در جریان است معاون وزیر خارجه کشورمان گفت: هنوز مجوزهای لازم برای ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه ایران برای مردم غزه صادر نشده و تماس‌ها با دولت مصر در این زمینه در جریان است.

سی ان ان: جنگ علیه غزه یک پروژه مشترک عربی-اسرائیلی است شبکه خبری سی ان ان در گزارشی جنگ اسرائیل علیه فلسطین را یک پروژه مشترک عربی-اسرائیلی خواند.

  انتهای پیام/  

93/05/13 - 15:58





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن