تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816354884




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبار برگزیده بین‌الملل در 11 مردادماه+لینک خبری


واضح آرشیو وب فارسی:فارس:
اخبار برگزیده بین‌الملل در 11 مردادماه+لینک خبری
شهادت بیش از 1600 فلسطینی در غزه، کمک 19 میلیون دلاری پنتاگون به ارتش اوکراین، بکارگیری غیرنظامیان در ارتش روسیه، گسترش ویروس ناشناخته در قاره سیاه و انعکاس سخنان سردار سلیمانی در دیگر رسانه‌ها، برخی عناوین امروز اخبار جهان است.

خبرگزاری فارس: اخبار برگزیده بین‌الملل در 11 مردادماه+لینک خبری



به گزارش فارس، اهم عناوین اخبار و رویدادهای امروز 11 مردادماه که تا ساعت 16 در سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس منتشر شده‌اند، به شرح ذیل است: غزه؛ دفاع در روز 26اوباما هم خواستار آزادی نظامی صهیونیست شد/ تعداد شهدا 1665 نفر/ شمار تلفات از «سرب گداخته» پیشی گرفت/ اصابت چند موشک به تل‌آویو بیست و ششمین روز حملات صهیونیست‌ها در شرایطی آغاز شد که حامیان این رژیم هم‌صدا با هم خواستار آزادی نظامی اسرائیلی به اسارت درآمده توسط نیروهای مقاومت هستند در حالی که تعداد شهدای حملات صهیونیست‌ها از 1600 هم گذشت. به گزارش خبرگزاری فارس، نیروی هوایی ارتش رژیم‌ صهیونیستی حملات گسترده نظامی خود را که از بامداد روز سه‌شنبه (17 تیر) تحت عنوان «صخره سخت» علیه نوار غزه آغاز کرد، با مقاومت گروه‌های فلسطینی در قالب عملیات «بنیان مرصوص» و «العصف المأکول» رو به رو شد. این تجاوز تا پایان روز 24 بیش از 1500 شهید و بیش از 8000 مجروح بر جای گذاشت.

القسام: از سرنوشت نظامی صهیونیست گم‌شده اطلاعی نداریم گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی حماس بامداد شنبه اعلام کردند که اطلاعی از سرنوشت نظامی گم‌شده رژیم‌صهیونیستی ندارند و تصور می‌کنند که وی در بمباران منطقه رفح کشته شده است.

کمک 19 میلیون دلاری پنتاگون به ارتش اوکراین مسئول رسانه‌ای پنتاگون از تصمیم آمریکا برای اختصاص 19 میلیون دلار به تقویت ارتش اوکراین خبر داد.

اصابت چند موشک مقاومت به تل‌آویو حماس از پرتاب سه موشک «107» به سمت تل‌آویو خبر داد. برنامه ویژه وزارت دفاع روسیه برای بکارگیری غیرنظامیان در ترکیب ارتش وزارت دفاع روسیه در یک برنامه ویژه نیروهای ذخیره و داوطلبان غیرنظامی را در طول یک دوره مانور گسترده مورد تمرینات نظامی قرار خواهد داد تا تحت نظر کارشناسان ارتش تخصص‌های مختلف نظامی را فراگیرند.

ابولا 729 نفر را به کام مرگ فرستاد/وحشت از گسترش ویروس ناشناخته در قاره سیاه کشورهای غرب آفریقا با همکاری سازمان بهداشت جهانی برای مقابله با ویروسی اسرارآمیز و مرگ بار تلاش می کنند که از مارس گذشته جان 729 تن را در سیرالئون، نیجریه، لیبریا و گینه گرفته است.

به دنبال هشدار سازمان هوانوردی فدرال آمریکاشرکت هواپیمایی استرالیا مسیر پروازهای خود را از عراق به ایران تغییر داد به دنبال هشدار سازمان هوانوردی فدرال آمریکا درباره مسیر هوایی عراق، یک شرکت هواپیمایی استرالیایی مسیر پروازهای خود را از عراق به ایران تغییر داد. کامرون:ناتو باید در روابط دراز مدت با روسیه بازنگری کند نخست‌وزیر انگلیس گفت: ناتو ضمن بازنگری در روابط با روسیه باید به این کشور پاسخ بدهد

واهمه مقامات آمریکا و اسرائیل از تجهیز نظامی حماس از سوی ایران و سخنان سردار سلیمانی یک روزنامه آمریکایی از ترس و نگرانی مقام‌های آمریکایی و صهیونیستی نسبت به تقویت تسلیحاتی نیروهای مقاومت از سوی ایران خبر داد.

گفت‌وگوی تلفنی رؤسای جمهوری روسیه و آمریکا پوتین و اوباما علیرغم اختلافات گسترده بر لزوم تنش زدایی در اوکراین تاکید کردند ولادیمیر پوتین و باراک اوباما در اولین گفت‌وگو بعد از اعمال تحریمهای جدید علیه مسکو تاکید کردند شرایط کنونی در اوکراین به نفع هیچ یک از طرفین نیست.

هواپیماهای شورشیان مواضع مختلفی در شرق لیبی را بمباران کردند هواپیماهای خلیفه حفتر فرمانده شورشی ارتش لیبی مواضع مختلفی در شرق لیبی را که گفته است متعلق به تندروها بوده هدف بمباران قرار دادند.

ونزوئلا پذیرای کودکان بی‌گناه غزه خواهد بود رئیس‌جمهور ونزوئلا با توجه به وضعیت غم‌انگیز غزه که روزانه ده‌ها غیرنظامی، از جمله کودکان بی‌گناه توسط بمباران‌های رژیم غاصب صهیونیستی کشته می‌شوند، اعلام کرد ونزوئلا با آغوش ‌باز پذیرای کودکان بی‌گناه غزه خواهد بود.

تظاهرات هزاران نفری در مقابل ساختمان‌های «CNN» و «FOX NEWS» هزارن نفر در اعتراض به حوادث کنونی غزه و بازتاب ناعادلانه اخبار در مقابل دو شبکه معروف آمریکایی دست به تظاهرات زدند.

کشته شدن 1500 غیرنظامی افغان در سال 2014   تازه‌ترین گزارش سازمان ملل متحد از آمار تلفات غیرنظامیان افغان نشان می‌دهد در شش ماه نخست سال جاری میلادی، 4 هزار و 850 غیرنظامی در افغانستان کشته و زخمی شده‌اند.  عبدالفتاح السیسی:طرح صلح مصر تنها فرصت واقعی برای برون رفت از بحران غزه است نشست خبری مشترک عبدالفتاح السیسی و نخست وزیر ایتالیا در قاهره برگزار شد و دو طرف بر لزوم اجرای طرح صلح مصر برای پایان دادن به بحران غزه تأکید کردند.  

  نفت منطقه کردستان به دریای چین هم رسید یک محموله یک میلیون بشکه‌ای نفت خام متعلق به منطقه کردستان عراق از یک کشتی نفتکش در دریای چین جنوبی به دو کشتی کوچکتر انتقال یافته و به خریداران ناشناس فروخته شده است.   نسخه پیشنهادی اروپا برای پایان محاصره غزه به قاهره رسید روزنامه «الحیات» از رسیدن طرحی از سوی اتحادیه اروپا به قاهره برای پایان دادن به محاصره غزه خبر داد که نظارت ناظران اروپایی در کنار ماموران تشکیلات خودگردان از جمله مفاد آن است. انتهای پیام/ی

93/05/11 - 15:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن