تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819964068




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام موجوديت باشگاه بين‌المللي دانش‌آموزان ضدصهيونيسم از روز قدس


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: اعلام موجوديت باشگاه بين‌المللي دانش‌آموزان ضدصهيونيسم از روز قدس
دبيركل اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان از اعلام موجوديت و فراخوان عضويت در باشگاه بين‌المللي دانش‌آموزان ضدصهيونيسم از روز قدس خبر داد.


دبيركل اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان از اعلام موجوديت و فراخوان عضويت در باشگاه بين‌المللي دانش‌آموزان ضدصهيونيسم از روز قدس خبر داد.
حامد علامتي، دبيركل اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان در نشست خبري كه روز گذشته در ساختمان‌هاي مركزي اين اتحاديه برگزار شد، به اهميت موضوع فلسطين و روز قدس اشاره كرد و اظهار داشت: با توجه به اهميت فلسطين و نياز به تقويت و استمرار فعاليت‌ها، اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان و قرارگاه جنبش دانش‌آموزي با تأسيس باشگاه بين‌المللي دانش‌آموزان ضدصهيونيسم با شعار جهان بدون صهيونيسم، سعي در شكل‌گيري حركت مستمر در راستاي حمايت از آرمان قدس و تبديل آن به يك دغدغه هميشگي دارد تا با نگاه به تجربيات گذشته و به كارگيري ظرفيت‌هاي تشكيلاتي، پرچمدار تحقق اين آرمان در حوزه دانش‌آموزي باشد. وي به حوزه فعاليت باشگاه بين‌المللي دانش‌آموزان ضد‌صهيونيسم اشاره كرد و ادامه داد: حوزه فعاليت اين باشگاه شامل برگزاري مسابقات و جشنواره در سطوح ملي و بين‌المللي، برگزاري كارگاه‌ها و سلسله‌‌همايش‌هاي جهان بدون صهيونيسم، توليد محصولات فرهنگي و هنري با موضوع جهان بدون صهيونيسم با محوريت توليدات دانش‌آموزي، برپايي نمايشگاه‌هاي مدرسه‌اي، شهري، استاني، ملي و بين‌المللي، تجمعات دانش‌آموزي و ايجاد كمپين ضداسرائيلي در سطح ملي و بين‌المللي و ايجاد فضاي توليد فكر و ايده‌هاي نو در چگونگي مبارزه جهاني با صهيونيسم است.
دبيركل اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان بيان داشت: در هفته‌هاي آينده تجمع دانش‌آموزي در مقابل سازمان ملل در تهران خواهيم داشت كه هدف از آن پايان جنايات رژيم صهيونيستي در غزه است. وي با بيان اينكه در اين مدت اقداماتي انجام شده است، گفت: تشكيل قرارگاه‌هاي عمليات شهري و برنامه‌ريزي در خصوص برپايي غرفه‌هاي نمايشگاهي و ثبت‌نام از دانش‌آموزان داوطلب براي عضويت در باشگاه بين‌المللي دانش‌آموزي ضدصهيونيسم در راهپيمايي روز قدس از اين نمونه فعاليت‌هاست. علامتي با بيان اينكه سايت www. AZSC. ir براي عضويت در باشگاه فوق پيش‌بيني شده است، افزود: اين برنامه از راهپيمايي روز قدس شروع مي‌شود و تا راهپيمايي 13 آبان ادامه پيدا خواهد كرد. وي به برنامه‌هاي دانش‌آموزي اتحاديه در مسير راهپيمايي روز قدس اشاره كرد و گفت: در اين روز ضمن ثبت‌نام دانش‌آموزان در باشگاه بين‌المللي دانش‌آموزي ضدصهيونيسم، برپايي نمايشگاه عكس از فجايع غزه، ‌برپايي حلقه‌هاي گفت‌وگوي ضدصهيونيستي و تمسخر سران رژيم صهيونيستي با نمادهاي تهيه شده توسط دانش‌آموزان، برگزاري مسابقه پرتاب دارت به تصاوير سردمداران رژيم صهيونيستي و مسابقات مكتوب پيش‌بيني شده است.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن