تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز كليد همه خوبی هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815586635




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تهیه و تدوین طرح آمایش خراسان جنوبی به دانشگاه بیرجند واگذار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تهیه و تدوین طرح آمایش خراسان جنوبی به دانشگاه بیرجند واگذار شد بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: تهیه و تدوین طرح آمایش استان از چندی پیش به دانشگاه بیرجند واگذار شده که امیدواریم هرچه سریع تر آماده شود.


به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی،ˈ وجه الله خدمتگزارˈ در جلسه شورای اداری شهرستان نهبندان افزود: در جریان تهیه طرح آمایش استان، ظرفیت ها، مشکلات، محدودیت ها و توانمندی های استان در بخش های مختلف ارائه می شود که می تواند به عنوان یک سند بسیار مهم در روند تصمیم گیری های کلان کشور، خراسان جنوبی را در مسیر توسعه قرار دهد.
وی مهم ترین برنامه کاری دولت و مجلس را تهیه و تدوین برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور دانست و گفت: در سمینار مشترک استانداران و هیأت دولت که اخیرا برگزار شد با پیشنهاد چند نفر از استانداران کشور و از جمله استاندار خراسان جنوبی مقرر شد از نظرات و پیشنهادات استانداران نیز در راستای تدوین برنامه ششم توسعه استفاده شود که لازمه این کار تهیه طرح آمایش استان می باشد.
وی ادامه داد: مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئولیتی الهی است که مسئولان در مدت تصدی پست مورد نظر باید قدردان آن باشند.
خدمتگزار، هدف از مسئولیت را خدمت خالصانه و صادقانه دانست و افزود: مدیران و مسئولان در تمامی رده ها و سطوح به جز خدمت به مردم نباید مسیر دیگری را طی کنند.
وی یادآور شد: شهرستان نهبندان نیز یکی از شهرستان های مهم و با موقعیت حساس جغرافیایی است که می تواند جایگاه مهمی در طرح آمایش استان داشته باشد.
استاندار خراسان جنوبی گفت: از اعتبارات ماده 180 نیز با پیگیری هایی که انجام شد مبلغ 83 میلیارد تومان به این استان اختصاص یافت و بر اساس شاخص های مشخص نسبت به توزیع آن اقدامات لازم به انجام می رسد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به سفر اخیر خود به کشور افغانستان اشاره کرد و افزود: این سفر با دو هدف شناخت ظرفیت های موجود در کشور افغانستان و نیز معرفی توانمندی های استان به انجام رسید که دارای برکات بسیار خوبی نیز بود.
وی بیکاری را یکی از مهم ترین معضلات خراسان جنوبی و شهرستان نهبندان دانست و گفت: قطعا استفاده مطلوب و مناسب از ظرفیت هایی که در کشور افغانستان وجود دارد می تواند تا حد زیادی این مشکل را مرتفع نماید.
در این جلسه طی حکمی از سوی وزیر کشور،ˈ حسین حاجی بیگلوˈ به عنوان فرماندار جدید شهرستان نهبندان معرفی و از خدمات و تلاش های ˈمحمدمهدی عظیمیˈ در مدت تصدی پست فرمانداری نهبندان تقدیر شد.665



13/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن