تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803827300




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تدوین طرح آمایش خراسان جنوبي را در مسير توسعه قرار می دهد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان جنوبی خدمتگزار:
تدوین طرح آمایش خراسان جنوبي را در مسير توسعه قرار می دهد
بیرجند - خبرگزاری مهر: استاندار خراسان جنوبی گفت: ارائه طرح آمایش استان مي تواند به عنوان يك سند بسيار مهم در روند تصميم گيري هاي كلان كشور، خراسان جنوبي را در مسير توسعه قرار دهد.



به گزارش خبرنگار مهر، وجه الله خدمتگزار ظهر یکشنبه در شورای اداری شهرستان نهبندان اظهار کرد: مديران به جز خدمت به مردم نبايد هيچ مسيري را طي كنند. وی بیان کرد: هدف از مسئوليت خدمت خالصانه و صادقانه است که مديران و مسئولان در تمامي رده ها و سطوح به جز خدمت به مردم نبايد مسير ديگري را طي كنند. خدمتگزار با بیان اینکه مسئولان در مدت تصدي پست موردنظر بايد شکرگذار خداوند شوند، افزود: مسئوليت در نظام جمهوري اسلامي ايران مسئوليتي الهي است. وی شهرستان نهبندان را يكي از شهرستان هاي مهم و با موقعيت حساس جغرافيايي دانست و گفت: این شهرستان جايگاه مهمي در طرح آمايش در استان دارد. بیکاری از معضلات مهم استان به ویژه نهبندان است استاندار خراسان جنوبي گفت: بيكاري يكي از مهمترين معضلات خراسان جنوبي و شهرستان نهبندان است. وي به سفر اخير انجام شده به كشور افغانستان اشاره كرد و افزود: اين سفر با دو هدف شناخت ظرفيت هاي موجود در كشور افغانستان و معرفي توانمندي هاي استان انجام شد كه بركات بسيار خوبي داشت. خدمتگزار تصریح کرد: قطعاً استفاده مطلوب و مناسب از ظرفيت هايي كه در كشور افغانستان وجود دارد مي تواند تا حد زيادي معضل بیکاری را مرتفع کند.  وی ادامه داد: از اعتبارات ماده 180 با پيگيري هايي كه انجام شده مبلغ 83 ميليارد تومان به خراسان جنوبي اختصاص يافته است. وی افزود: در این راستا بر اساس شاخص هاي مشخص نسبت به توزيع اعتبار اقدامات لازم به انجام مي رسد. طرح آمایش استان در راستای تدوین برنامه ششم توسعه کشور تدوین می شود استاندار خراسان جنوبی همچنین مهمترين برنامه كاري دولت و مجلس را تهيه و تدوين برنامه ششم توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي كشور دانست و اظهار کرد: در سمينار مشترك استانداران و هيأت دولت مقرر شد از نظرات و پيشنهادات استانداران در راستاي تدوين برنامه ششم توسعه استفاده شود. خدمتگزار لازمه اين كار را تهيه طرح آمايش استان دانست و بیان کرد: تهيه و تدوين طرح آمايش استان خراسان جنوبي از چندي پيش به دانشگاه بيرجند واگذار شده كه امید است هرچه سريع تر آماده شود. وی با بیان اینکه در جريان تهيه طرح آمايش استان، ظرفيت ها، مشكلات، محدوديت ها و توانمندي هاي استان در بخش هاي مختلف ارائه مي شود، یادآور شد: این طرح مي تواند به عنوان يك سند بسيار مهم در روند تصميم گيري هاي كلان كشور، خراسان جنوبي را در مسير توسعه قرار دهد. در اين جلسه طي حكمي از سوي وزير كشور، حسين حاجي بيگلو به عنوان فرماندار جديد شهرستان نهبندان معرفي و از خدمات و تلاش هاي محمدمهدي عظيمي در مدت تصدي پست فرمانداري نهبندان تقدیر شد. شهرستان نهبندان از شهریورماه سال ۶۷ به شهرستان ارتقاء یافته و تاکنون نجمی پور، تناکی، حبیبی، جغتایی، نیرومند، محدثی، ترابی، پورسلطانی، شرافتی راد و عظیمی فرمانداران این شهرستان بوده اند. حسین حاج بیگلو فرماندار جدید این شهرستان نیز اهل شیروان از خراسان رضوی است که تاکنون در استانداری خراسان رضوی به عنوان کارشناس مدیریت بحران استانداری فعالیت داشته است. گفتنی است حجت ا... خان زاد نیز فردا به عنوان فرماندار شهرستان زیرکوه معرفی می شود.


۱۳۹۳/۵/۱۲ - ۱۴:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن