تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803049563




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار فارس: بسته حمایتی دولت رونق اقتصادی را بدنبال خواهد داشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار فارس: بسته حمایتی دولت رونق اقتصادی را بدنبال خواهد داشت شیراز- ایرنا- استاندار فارس گفت: بسته های حمایتی و خروج از رکود و تورم ، رونق اقتصادی را بدنبال خواهد داشت.


به گزارش ایرنا، سید محمد احمدی شامگاه یکشنبه درآیین گرامیداشت روزصنعت و معدن وتجلیل از برترین های استان فارس در این عرصه افزود: دولت امروز همه توان و تلاش خود را حول دو موضوع هسته ای و اقتصادی معطوف کرده و شخص رییس جمهوری تلاش های مجموعه دستگاه های دولتی در این حوزه را هدایت می کند.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان فارس گفت: یکی از مشکلات اساسی فراروی کشور مساله تحریم هاست که باید گام هایی درراستای تلطیف و در نهایت شکسته شدن آنها برداشته شود و این موضوع در دستور کار تیم مذاکره کننده هسته ای ، تیمی که مورد تایید رهبر معظم انقلاب است و ماموریت دارد در فضای بین المللی به نفع کشورمان گشایش کند.
احمدی با اشاره به ارایه بسته دولت برای خروج از شرایط رکود و تورم اظهار کرد: بسته جدید اقتصادی دولت برای تزریق اعتبارات و پول به بخش صنعت و تولید است که صنایع زمین خورده را سرپا نگه دارد و رونق در کشور ایجاد شود.
استاندار فارس گفت: در هر دو حوزه هسته ای و اقتصادی تلاش های خوبی از سوی دولت صورت گرفته است.
وی تاکید کرد: بیکاری به عنوان بزرگترین معضل کشور برطرف نخواهد شد مگر با راه اندازی واحدهای تولیدی و ایجاد واحدهای جدید.
احمدی با بیان اینکه امروز فضای همدلی، هماهنگی و آرامش در استان فارس حاکم است، گفت: به عنوان خدمتگزار توانسته ایم به کمک همه مسوولان استان از جمله امام جمعه شیراز و مجمع فعال نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی این فضا را ایجاد کنیم.
وی با بیان این که شرایط برای پیشرفت استان فارس فراهم است، خطاب به فعالان صنعت و معدن استان حاضر در این همایش گفت: ممکن است بسیاری از وضعیت گذشته آزرده خاطر باشید یا از کارشکنی های بانک ها که البته برخی نظرات آنها درباره معوقات قابل شنیدن است و به این خاطر به سختی و وسواس وام می دهند.
استاندار فارس با بیان اینکه حجم منابع بانکی فارس در رده سوم کشور بعد از استان های تهران واصفهان است، گفت: یا مردم وام نمی گیرند یا در بانک ها در اعطای وام کم کاری می شود که باید این مشکل در استان برطرف شود چرا که این وضعیت فضای مناسبی برای سرمایه گذاری فراهم نمی آورد.
احمدی گفت: وقتی مردم دیدند که از آنها حمایت می شود در استان سرمایه گذاری می کنند اما اگر اقدامی صورت گیرد که برخلاف حسگرهای سرمایه گذاران است در این استان سرمایه گذاری نمی کنند و سرمایه خود را به جای دیگری می برند همچنانکه امروز 270 شیرازی و فارسی در استانبول ترکیه سرمایه گذاری کرده اند و همین تعداد در استان یزد و شماری دیگر در مشهد و تهران.
وی تصریح کرد: زمانی که از سرمایه گذاران فارسی در سایر نقاط کشور برای سرمایه گذاری در استان فارس دعوت می کنیم دلایل عجیب و غریب مطرح می کنند که به فارس نیایند و حال آن که اگر شمار اندکی از آنها را برای سرمایه گذاری در استان ترغیب کنیم بسیاری مشکلات حل می شود.
استاندار فارس همه مسوولان و مدیران استان را به گام برداشتن در راستای آسان سازی شرایط برای فعالیت سرمایه گذاران فراخواند و گفت: مجموعه مدیریتی ارشد استان تمام توان خود را در راستای جذب و حمایت از سرمایه گذاران به کار بسته است همچنانکه معاونت برنامه ریزی استانداری در این زمینه به طور شبانه روزی در حال فعالیت است و هیچ قصور، اهمال و سهل انکاری در کار ما نیست اما این واقعیت را باید بپذیریم که وارث مشکلات عجیب و غریبی هستیم.
احمدی با اشاره به انتشار مصاحبه یکی از اعضای هیات مدیره خانه صنعت و معدن استان در زمینه تعطیلی صدها واحد صنعتی در استان، تعطیلی این واحدها را مربوط به دوران دولت گذشته دانست و گفت: کسانی که مسوولیتی ندارند مصاحبه نکنند چرا که در افکار عمومی تاثیر مثبتی ندارد، ما وارث مشکلاتی هستیم که نمی خواهیم درباره آنها روضه مصیبت بخوانیم. بلکه باید چاره اندیشی کنیم و گام به گام جلو برویم.
نماینده عالی دولت در استان فارس خطاب به صنعتگران استان اظهار کرد: همه شما صاحب فکر و اندیشه و به مثابه یک اتاق فکر هستید، از شما می خواهیم که درباره گره گشایی از مشکلات و مسایل و توسعه استان راهکار ارایه دهید و ما در استانداری و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی این آمادگی را داریم که در مسیر حل مشکلات گام برداریم.
وی با نادرست خواندن رویه برخی افراد در مقایسه مستمر استان فارس با سایر استان ها اظهار کرد: امروز ساخت چند سد بزرگ مانند سد چشمه عاشق، هایقر فیروزآباد، نرگسی کازرون و همچنین مجتمع فولاد بزرگ، خطوط راه آهن، آزادراه، خط دوم آبرسانی به شیراز، در حال اجرا است و این طرح ها تعطیل نشده است که با بهره برداری از آنها زمین های زیادی را زیرکشت می برند.
احمدی با بیان این که از هر کس که بتواند حتی دو شغل در جامعه ایجاد کند، حمایت می کنیم گفت: در این مسیر ابایی نداریم از این که از افرادی خارج از استان حمایت کنیم و اگر لازم باشد بالگرد برای آنها اجاره کنیم که فضای مناسب برای سرمایه گذاری خود را انتخاب کنند.
استاندار فارس با بیان این که استان فارس به لحاظ ظرفیت های مختلف از جمله معدن غنی است، فعالیت های صورت گرفته برای توسعه ظرفیت فرودگاه بین المللی شیراز و توسعه هتل ها را برشمرد و خطاب به صنعتگران و سرمایه گذاران گفت: امروز به فکر و سرمایه شما نیازمندیم تا استانی آباد و سرافراز داشته باشیم.
در این آیین از 67 صنعتگر، معدنچی ، پیشکسوت، همیار، استاد دانشگاه، خانواده شهدا، بانوان کارآفرین و دیگر فعالان این حوزه در استان قدردانی شد.
دهم تیرماه هر سال روز صنعت و معدن نام گرفته است که بنا بر اعلام خانه صنعت، معدن و تجارت استان فارس، به دلیل همزمانی آن روز با ماه مبارک رمضان، آیین گرامیداشت آن با یک ماه تاخیر برگزار شد. ک/2
2026/ 667/1859



12/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن