تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820462624




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح هجرت سه در 150 مدرسه زنجان آغاز به کار کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: طرح هجرت سه در 150 مدرسه زنجان آغاز به کار کرد زنجان - ایرنا - مسوول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: طرح هجرت سه در 150 مدرسه این استان با حضور پنج هزار دانش آموز اجرا می شود.


فرهاد امندی روز یکشنبه در مراسم افتتاح طرح هجرت سه در مدارس استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سال گذشته این طرح در 330 مدرسه و با فعالیت بیش از 10 هزار دانش آموز برگزار شد.
امندی خاطر نشان کرد: طرح هجرت سه با هدف مرمت، زیباسازی و بهسازی مدارس، با رویکرد غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و تقویت احساس مسوولیت و افزایش مهارت های فنی و کارگروهی در انان برگزار می شود.
مسوول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، گفت: در این طرح دانش آموزان در رنگ آمیزی، تعمیر نیمکت ها، گل کاری، نقاشی روی دیوار و برنامه های فرهنگی فعالیت می کنند.
امندی زمان اجرای این طرح را از امروز/ یکشنبه / تا پایان شهریور سال جاری عنوان کرد و افزود: فعالیت دانش آموزان پسر در طرح هجرت سه بسیار چشمگیر خواهد بود.
وی علت کم شدن تعداد مدارس و دانش آموزان شرکت کننده در این طرح را کمبود اعتبار اعلام کرد.
امندی خاطرنشان کرد: خیرین استان زنجان در اجرای پروژه های عمرانی ˈساخت مدارس، آبرسانی و غیرهˈ در قالب طرح های محرومیت زدایی در روستاهای دور افتاده و کم برخوردار استان فعالیت می کنند.
وی تاکید کرد: این پروژه ها در قالب طرح اردوهای جهادی توسط دانشجویان این استان در تعصیلات عید نوروز و تابستان برگزار می شود.
مسوول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: سال جاری این طرح در قالب 22 گروه با حضور فعال دانشجویان دختر و پسر این استان در بخش های آموزشی، بهداشتی و درمانی، عمرانی و سایر عرصه ها شروع شده است.
امندی افزود: این گروه ها از پایان تیر شروع به فعالیت کرده و تا پایان شهریور امسال در محرومیت زدایی مناطق کمتر برخوردار و دور افتاده فعالیت خواهند کرد.
7325/7319



12/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن