تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درگذشت عالم مصيبتى جبران ‏ناپذير و رخنه ‏اى بسته ناشدنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819690882




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشارکت 150 دانش آموز نهاوندی در اجرای طرح هجرت3


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مشارکت 150 دانش آموز نهاوندی در اجرای طرح هجرت3 نهاوند-ایرنا-مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند گفت: طرح هجرت 3 در سالجاری، با هدف رنگ آمیزی و تعمیرات مدارس، زیبا سازی محیطی و انجام امور مورد نیاز فضاهای آموزشی با مشارکت 150 دانش آموز بسیجی در این شهرستان اجرا می شود.


به گزارش ایرنا ˈ علیرضا تکلوˈ روز شنبه در آیین افتتاح طرح هجرت 3 در محل کانون شهید باهنر شهرستان نهاوند افزود: اجرای طرح هجرت 3 از تدابیر مقام معظم رهبری در جهت توسعه و آبادانی مراکز آموزشی است که امسال برای اجرای آن ، 15 عرصه کاری در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد:در این طرح علاوه بر غنی سازی اوقات فراغت ، زمینه مشارکت پرشور دانش آموزان و ایجاد حس تعهد و خصلت بسیجی در بین آنان فراهم می شود تا دانش آموزان بسیجی بتوانند از این فرصت برای مشارکت در کار زیبا سازی مدارس و ایفای نقش در سازندگی محیط آموزشی بهره مند شوند.
وی با یاد آوری آثار مثبت این طرح در خنثی سازی تهاجم فرهنگی دشمنان افزود: در شرایطی که دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به باورهای جوانان استفاده می کند شرکت دانش آموزان در فعالیت های گروهی و پر کردن اوقات فراغت آنان می تواند خنثی کننده تهاجم فرهنگی دشمنان باشد .
وی بر جذاب بودن برنامه ها در طول اجرای طرح تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه روحیه جوانان یک روحیه جهادی است لذا باید با مهیا کردن شرایط لازم و افزودن بر جذابیت برنامه ها، زمینه مشارکت بیشتر آنان فراهم شود.
وی گفت: به منظور تقویت معنویت در دانش آموزان و بصیرت افزایی آنان علاوه بر کار زیبا سازی ،انجام برنامه های فرهنگی در سطح مدارس و اردوگاه از دیگر کارهایی است که توسط آموزش و پرورش و سپاه ناحیه نهاوند اجرا می شود .
طرح هجرت 3 روز شنبه با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند ، معاون فرماندار ، فرمانده سپاه و جمعی از دانش آموزان بسیجی این شهرستان در محل کانون شهید باهنر نهاوند آغاز شد.
طرح هجرت 3 از جمله طرح هایی است که به فرمان مقام معظم رهبری اجرایی گردید و هدف آن استفاده از پتانسیل جوانان بسیجی برای سازندگی کشور است .
برای اجرای این طرح آموزش و پرورش ،اداره کل نوسازی مدارس و نیروی مقاومت بسیج به عنوان سه ضلع اصلی اجرای طرح با یکدیگر مشارکت می کنند.
شهرستان نهاوند در 105 کیلومتری جنوب استان قرار دارد که در این شهرستان نزدیک به 24 هزار دانش آموز مشغول به تحصیل می باشند.
7526/576



11/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن