تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس با يقين بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند، كوه‏ها به همراه او تسبيح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802524079




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای طرح آیه های تمدن به منظور تربیت مدیران آینده نظام در اصفهان/ برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان قاسمی خبر داد:
اجرای طرح آیه های تمدن به منظور تربیت مدیران آینده نظام در اصفهان/ برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی
اصفهان - خبرگزاری مهر: جانشین سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی از مهرماه گفت: این طرح با هدف شناسایی و ارتقای تحصیلی و بصیرتی دانش آموزان همطراز انقلاب اسلامی به منظور تربیت مدیران آینده نظام برای پایه‌های هفتم تا پیش دانشگاهی طراحی شده است.



به گزارش خبرنگار مهر، سروان پاسدار روح الله قاسمی پیش از ظهر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران درباره طرح ولایت پیشگامان و طرح یاوران شهید فهمیده پویندگان بسیج دانش آموزی اظهار داشت: این طرح در راستای تربیت کادر انقلابی، مؤمن و بصیرت و توانمند برای آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی تهیه و در حال اجراست.

وی افزود: دوره طرح یاوران ولایت پیشگامان بسیج دانش آموزی در قالب دو دوره مجزا ویژه خواهران و برادران بسیجی به منظور تربیت دانش آموزان بسیجی برای تصدی مسئولیت واحدهای بسیج دانش آموزی پیشگامان طرح ریزی شده که دانش‌آموزان در طول دوره مباحث آموزشی، فرهنگی، تربیتی، و مهارتی را فرا می گیرند و در طول سال تحصیل در واحد مقاومت پیاده سازی می کنند.

جانشین سازمان بسیج دانش آموزی استان اصفهان با اشاره به اینکه  بدین شکل برای نخستین بار دانش آموزان تصدی مسئولیت بسیج را برعهده می گیرند، بیان داشت: این دو دوره از تاریخ 11 تا 14 مرداد سال جاری برای 500 نفر از دانش آموزان خواهر و از تاریخ 15 تا 18 مرداد برای 500 نفر از دانش آموزان پایه دوم از مقطع متوسطه دوم برادر که هرکدام از دانش آموزان یکی از واحدهای بسیج پیشگام سراسر استان هستند، در اردوگاه شهید بهشتی شهر اصفهان به صورت متمرکز و شبانه روزی برگزار می شود.

برگزاری دوره طرح یاوران ولایت ویژه دانش آموزان بسیجی

وی با اشاره به برگزاری دوره طرح یاوران ولایت ویژه دانش آموزان بسیجی تیزهوشان در 5 دبیرستان تیزهوشان کل استان واقع در نجف آباد، کاشان و ناحیه یک، سه و چهار آموزش و پرورش اصفهان ابراز داشت: این دوره نیز به استعداد 200 نفر از دانش آموزان مدارس تیزهوش مقطع متوسطه دوم برنامه ریزی شده که این دوره در اردوگاه کشوری شهید بهشتی اصفهان برگزار می شود.

قاسمی ادامه داد: هدف از برگزاری این دوره در راستای تقویت بنیه دینی و انقلابی دانش آموزان و ضرورت عمق بخشی فعالیت های بسیج دانش آموزی در مدارس خاص طرح ریزی شده است و این دانش آموزان پس از گذراندن این دوره که به مدت سه روز در تاریخ 22 تا 24 مردادماه برگزار می شود، در واحدهای بسیج مدارس تیزهوشان مباحثی را که فرا می گیرند برای فعال‌سازی واحد بسیج به کار می برند.

وی با بیان ویژگی های دوره آموزشی یاوران شهید فهمیده ویژه دانش آموزان راهنمایی بیان داشت: این دوره آموزشی با هدف آموزش دانش آموزان بسیجی پایه هشتم از مقطع متوسطه اول به منظور تربیت جانشین واحدهای بسیج پویندگان برگزار می شود.

این مسئول با اشاره به اینکه طرح امیدان شامل دوره آموزشی برای معلمان مدارس ابتدایی، و طرح پیشگامان و پویندگان نیز به منظور آموزش دانش آموزان دبیرستان و راهنمایی است، اضافه کرد: این دوره به مدت دو شبانه روز در اردوگاه شهدای درچه در دو دوره 260 نفره برای دانش آموزان بسیجی برادر در تاریخ 27تا 30 مرداد و در دو دوره 260 نفره برای دانش آموزان بسیجی خواهر در تاریخ یک تا چهار شهریور برگزار می شود.

وی افزود: در این دوره هم مباحث آموزشی، فرهنگی، تربیتی و مهارتی برای دانش آموزان ارائه می شود و برنامه های فوق برنامه و متنوع و خوبی برگزار می شود.

آموزش مقدماتی سرگروه های شجره طیبه صالحین

قاسمی در ادامه با اشاره به آموزش مقدماتی سرگروه های شجره طیبه صالحین اظهار داشت: این دوره ویژه معلمان بسیجی مدارس ابتدایی واحدهای بسیج اُمیدان در غالب سه دوره مجزا برای 750 نفر برگزار می شود.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این سه دوره شناسایی و آموزش سرگروه های شجره طیبه صالحین به منظور ارتقای توانمندی های مدیریتی و تربیتی آن‌هاست که این معلمان بسیجی پس از گذراندن این دوره در واحدهای بسیج امیدان اقدام به راه اندازی حلقه های صالحین ویژه دانش آموزان ابتدایی یعنی بسیج امیدان می کند.

جانشین سازمان بسیج دانش آموزی  سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به برگزاری دوره آموزشی ارتقای مهارت های تخصصی شورای حوزه های بسیج دانش آموزی تصریح کرد: این دوره با هدف توانمندسازی و بروزرسانی سطح مدیریت تخصصی شورای حوزه های بسیج دانش آموزی 59 گانه استان برگزار می شود که 14 حوزه مربوط به استان اصفهان است.

وی ادامه داد: این دوره در غالب دو دوره مجزا در تاریخ 18 و 25 شهریور به مدت یک روز برگزار می شود و اعضای شورای حوزه های بسیج دانش آموزی در طول سال در حوزه های بسیج دانش آموزی از طریق ارتباط و تعامل سازنده با زیرمجموعه های خود در واحدهای بسیج مدارس فعالیت می کنند.

قاسمی با اشاره به برنامه های جاری این سازمان از جمله اردوهای راهیان نور دانش آموزی تصریح کرد: در سال تحصیلی 93 تا 94 حدود 50 هزار نفر از دانش آموزان پایه دوم از مقطع متوسطه دوم به منظور بازدید و آشنایی با مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس و رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان غیور با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و مقابله با جنگ نرم به مناطق جنوب کشور اعزام می شود.

برگزاری اردوهای یک روزه جهادی در تابستان

وی افزود: همچنین در تابستان سال جاری تعداد 10 هزار نفر از دانش آموزان بسیجی در قالب اردوهای یک روزه جهادی با هدف کمک به مناطق محروم مثل برداشت محصول، آفت زدایی از باغ ها و مزارع، بازدید از مراکز علمی و حرفه آموزی اعزام شده اند که این برنامه در حال برگزاری است.

جانشین سازمان بسیج دانش آموزی  سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به طرح حفظ قرآن کریم که در حال اجراست، تاکید کرد: سازمان بسیج دانش آموزی استان با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اقدام به برگزاری طرح حفظ جزء سی ام، یکم و دوم قران کریم و حفظ موضوعی 120آیه از قران کریم برای دانش آموزان بسیجی در سه سطح امیدان، پویندگان و پیشگامان به استعداد 16 هزار نفر در بقاع متبرکه امامزادگان در سراسر استان کرده است.

وی به طرح دیگر جاری این سازمان با نام آیه های تمدن اشاره و بیان داشت: این طرح با هدف شناسایی و ارتقای تحصیلی و بصیرتی دانش آموزان هم طراز انقلاب اسلامی به منظور تربیت مدیران آینده نظام برای پایه های هفتم تا پیش دانشگاهی طراحی شده است به طوری که دانش آموزان عضو طرح پس از دوره دبیرستان با کسب رتبه های برتر در دانشگاه های مرجع پذیرفته شده اند.

قاسمی با بیان اینکه این طرح از ابتدای تیرماه تا بهمن در راستای عمل به فرمایش رهبر معظم انقلاب پیرامون تربیت 10 میلیون حافظ کل قرآن کریم اجرایی می شود، تاکید کرد: در این طرح 6 هزار نفر طی برنامه ای 6 ساله تحت حمایت تحصیلی قرار می گیرند و برای آنها کلاس کنکور و آزمون های متوالی برای آمادگی شرکت در آزمون سراسری کنکور برگزار می شود.

 


۱۳۹۳/۵/۱۱ - ۱۳:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن