تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820384348




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح هجرت 3 در مدارس بندر خمیر آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: در راستای استفاده از ظرفیت دانش آموزان: طرح هجرت 3 در مدارس بندر خمیر آغاز شد خبرگزاری پانا: مدیر آموزش‌وپرورش بندر خمیر در جلسه‌ای با حضور مسئولان طرح و کارشناسان اداره از آغاز طرح هجرت 3 در این شهرستان مرزی خبر داد.
۱۳۹۳ يکشنبه ۱۲ مرداد ساعت 10:59



به گزارش سرویس آموزش ‌و پرورش خبرگزاری پانا، اسماعیل خرامیده با تشریح برنامه طرح هجرت در مدارس این شهرستان گفت: با بررسی‌های صورت گرفته 7 مدرسه در اولویت اجرای طرح هجرت هستند.
وی هدف از اجرای این طرح را فراهم نمودن بستر مناسب جهت بهره‌گیری از توان و استعداد دانش آموزان عنوان کرد و افزود: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در این طرح از ظرفیت دانش آموزان، بسیج و فرهنگیان داوطلب استفاده می‌شود تا با کم‌ترین امکانات بیشترین بهره‌برداری صورت گیرد.
به گفته‌ی مدیر آموزش‌وپرورش بندر خمیر در این طرح بیش از 200 دانش‌آموز و فرهنگی بسیجی حضور دارند و در هر مدرسه اعتباری بالغ بر 600 میلیون ریال هزینه می‌شود.
تعمیرات سرویس‌های بهداشتی، آبخوری، فضای سبز، رنگ‌آمیزی و تعمیرات میز و صندلی ازجمله کارهایی است که در طرح هجرت توسط دانش آموزان و استادکاران فرهنگی انجام می‌شود.
مدیر آموزش‌وپرورش خمیر تصریح کرد: علاوه بر آموزش و یادگیری مهارت‌ها و پر نمودن اوقات فراغت دانش آموزان این طرح موجب می‌شود تا تلاش بیشتری توسط دانش آموزان در حفظ و نگهداری اموال مدرسه انجام گیرد.
در این جلسه مسئول بسیج دانش آموزی بندر خمیر نیز از آمادگی کامل خود در اجرای طرح خبر داد و گفت: هزینه ی همکاری دانش آموزان توسط بسیج سپاه پرداخت خواهد شد.
گفتنی است؛ طرح هجرت 3 از 1 تیرماه تا 15 شهریور در هفت مدرسه شهرستان بندر خمیر اجرا می‌شود.

 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 285]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن