تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مردم به انجام روزه امر شده اند تا درد گرسنگى و تشنگى را بفهمند و به واسطه آن فقر و بيچا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821211572




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشتارمردم غزه به واسطه ایستادگی در مسیراسلام است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جانشین سپاه صاحب الزمان: کشتارمردم غزه به واسطه ایستادگی در مسیراسلام است اصفهان – ایرنا - جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به کشتار مردم بی دفاع غزه، گفت: این کشتار تنها به خاطر ایستادگی در مسیر اسلام است.


به گزارش ایرنا، سردار مجتبی فدا شنبه شب در آیین افتتاحیه دوره طرح ˈیاوران ولایتˈ بسیج دانش آموزی با اشاره به شهادت 36هزار دانش آموز در سطح کشور و پنج هزار دانش آموز در استان اصفهان گفت: دانش آموزان آینده سازان ایران اسلامی هستند.
وی اظهار کرد: دانش آموز بسیجی باید نسبت به اطراف خود و آنچه در شهر، استان، کشور و جهان اسلام می گذرد حساس باشد.
وی تصریح کرد: دانش آموز بسیجی مانند برخی افراد بی تفاوت نیست که از کشتار بیش از هزار و 800 نفر مردم مظلوم غزه بی اطلاع و بی تفاوت باشد.
فدا اظهار کرد: مردم غزه امروز به جرم دفاع از اسلام و اینکه نمی خواهند زیر بار ظلم و زور بروند، کشته می دهند.
وی تحلیل درست را دیگر ویژگی بسیجی دانش آموز دانست و افزود: اگر دانش آموزی تحلیل درست نداشته باشد همانند جوانان با شور و نشاطی خواهد شد که در اوایل انقلاب به دام منافقین و تروریست ها افتادند.
وی ادامه داد: جریان ترور در کشور ما بیش از 12هزار نفر از جمله بزرگانی چون شهید مطهری را به شهادت رساند و این به واسطه برداشت نا بجا و غلط و تحلیل های نادرست بود.
جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: دانش آموز بسیجی عمل به اندازه، به موقع و بجا انجام می دهد.
وی ادامه داد: اگر دانش آموزان بسیجی در سالهای دفاع مقدس این احساس تکلیف و عمل به اندازه را نداشتند و نوجوانانی چون شهید فهمیده و عزیزالهی ها در مقابل دشمن حماسه خلق نمی کردند، سرنوشت ما طور دیگری رقم می خورد.
سردار فدا گفت: اگر مردم و جوانان ایران اسلامی در صحنه های دفاع مقدس، فتنه، انتخابات و راهپیمایی ها مختلف از جمله راهپیمایی قدس گذشته حماسه خلق نمی کردند ظرفیت ایران اسلامی در دفاع از مظلوم خود را به جهان نشان نمی داد.
وی به نقش رهبری در جامعه اشاره کرد و افزود: آنچه امروز در مصر و برخی کشورهای اسلامی دیگر مشاهده می شود به واسطه فقدان رهبری است.
وی اخلاص را لازمه کار بسیجی دانست و گفت: اگر کار ما مخلصانه برای رضای خدا انجام شود هیچ وظیفه ای به عهده ما نیست.
اردوی طرح ˈیاوران ولایتˈ دانش آموزان بسیجی مقطع دوم متوسطه دوم از 11تا 14 مرداد ماه با هدف تربیت کادر لازم برای فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی در اردوگاه شهید بهشتی شهر ابریشم اصفهان برگزار شده است.
/7134/پ / 546



12/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن