تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819201275




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان های حقوق بشردرقبال کشتارمردم غزه، استقلالی از خود ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob امام جمعه اهل سنت: سازمان های حقوق بشردرقبال کشتارمردم غزه، استقلالی از خود ندارند بندرعباس - ایرنا - امام جمعه اهل سنت بندرعباس گفت: سکوت سازمان های حقوق بشر در قبال کشتار بی رحمانه مردم غزه نشان از این دارد که آنها استقلال رای ندارند و بر خلاف ادعاهایشان از سیاست جهانی استعمار نوین دستور می گیرند.


به گزارش دریافتی ایرنا، شیخ سیدعبدالباعث قتالی افزود: درعرصه سیاست جهانی سکوت زشتی سایه افکنده است و ندای (هل من ناصر) مردم غزه حتی از طرف کشورهای اسلامی بویژه حاکمان بی جواب مانده است.
وی بیان داشت: هیچ نظام و حکومتی با ظلم پایدار نمی ماند و همواره از هم پاشیدنی است و بدون شک زوال رژیم صهیونیستی اسرائیل نیز قطعی و نزدیک است.
امام جمعه اهل سنت بندرعباس با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) گفت: ما به محو شدن این غده سرطانی در منطقه به دست رزمندگان و مجاهدین اسلامی در سراسر دنیا امیدواریم.
شیخ قتالی در ادامه مهم ترین مسئله روز جهان اسلامی را فلسطین دانست و اظهارکرد: وظیفه همه مسلمانان حمایت گسترده از حقوق مردم فلسطین وغزه در صحنه جهانی است.
وی با بیان اینکه یکی از راه های اساسی برای حمایت از مردم غزه، به نمایش گذاشتن وحدت و اقتدار اسلامی آن هم بواسطه راهپیمایی در روز قدس است، گفت: روز قدس ثمره نیت خیر و اخلاص امام خمینی(ره) برای امت اسلامی است.
شیخ قتالی آمادگی مردم اهل سنت هرمزگان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس را اعلام و بیان کرد: حضور همگانی مسلمانان در روز جهانی قدس واجب است.ک/1
7195/668 /675

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





01/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن