تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820148697




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جامعه مدرسین به رهبر شیعیان شهر زاریای نیجریه تسلیت گفت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جامعه مدرسین به رهبر شیعیان شهر زاریای نیجریه تسلیت گفت قم- ایرنا- جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شنبه شب در پیامی شهادت فرزندان رهبر شیعیان شهر زاریا در کشور نیجریه را در آیین روز قدس در این کشور تسلیت گفت.


به گزارش ایرنا در این پیام خطاب به حجت الاسلام والمسلمین ˈابراهیم یعقوب زاک زاکیˈ آمده است: روز قدس برخاسته از صدای مظلومان تاریخ علیه استکبار جهانی و برآمده از وجدان بیدار بشری برای استقرار عدالت در جهان است.
پیام افزوده است: رژیم سفاک صهیونیستی در تهاجمات اخیر خود به غزه با همراهی دولت های غربی و عربی و سکوت مجامع بین المللی از کوچکترین عمل وحشیانه دریغ نورزیده است.
در پیام جامعه مدرسین آمده است: مقارن با کشتار فجیعانه مردمان بی دفاع غزه توسط رژیم کودک کش صهیونیستی، شاهد شهادت شیعیان مظلوم نیجریه و فرزندان جناب عالی در روز قدس بودیم.
پیام افزوده است: جناب آقای شیخ ابراهیم زاک زاکی، سابقه درخشان شما و خانواده بزرگوارتان در تبلیغ و ترویج دین مبین اسلام و مذهب اهل بیت بر کسی پوشیده نیست؛ امید است که این وقایع جانسوز منجر به استقامت و پایداری شما در راه تبلیغ دین اسلام باشد.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این پیام ضمن محکوم کردن این عمل خصمانه، خواهان محاکمه سران این واقعه دردناک شده و با عرض تسلیت شهادت فرزندان مشارالیه، مراتب همدردی خود را با وی، خانواده، پیروان مذهب اهل بیت (ع) و همه مسلمانان ابراز داشته و از خداوند منان برای این شهیدان علو درجات و برای شیخ ابراهیم زاکی زاکی توفیق صبر و استعانت، مسألت کرده است.
در آیین روز قدس امسال گروهی از مسلمانان شهر ˈزاریاˈ که برای حمایت از مردم ستمدیده کشور فلسطین به خیابان ها آمده بودند، مورد هجوم نیروهای ارتش این کشور قرار گرفتند.
در این حادثه 34 نفر به خاک و خون کشیده شدند.
شهر ˈزاریاˈ در 250 کیلومتری پایتخت ˈنیجریهˈ قرار دارد و از شهرهای شمالی این کشور محسوب می شود.
70 درصد جمعیت 170 میلیونی این کشور را مسلمان تشکیل می دهند. ک/3
7406**380**1504



11/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن