تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر خداوند بوسیله تو یک نفر را هدایت کند برای تو بهتر است از دنیا و هر آنچه د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820418206




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورودی جدید تردد درغربی بندر شهید رجایی بهره برداری می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ورودی جدید تردد درغربی بندر شهید رجایی بهره برداری می شود بندرعباس- ایرنا- معاون مهندسی وعمران اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از بهره برداری پروژه محور جدید تردد در محدوده ˈسر درˈ غربی بندر شهید رجایی بندرعباس همزمان با هفته دولت امسال خبر داد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈعباس کمالیˈ روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملیات اجرایی این پروژه از آبان ماه 91 با هزینه80 میلیارد ریال آغاز شده و تاکنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تا هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.
وی با بیان اینکه این جاده به طول دو هزارو 200 متر و یک دهانه پل برای عبور روان آبهای سطحی و دو باند رفت و دو باند برگشت طراحی شده، افزود: کاهش ترافیک، ایمنی مسیر و سرعت در جابجایی کالا از جمله مزایای اجرای این مسیر جدید دسترسی در بزرگترین بندر تجاری کشور است.
معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطرنشان شد: این محور جدید از بندر شهید رجایی به بندر خمیر و از این طریق به محور ترانزیتی جاده ساحلی جنوب در کریدور شرق به غرب متصل می شود.
دوم تا هشتم شهریورماه به مناسبت شهادت شهیدان رجایی و باهنر به نام هفته دولت نام گذاری شده است.
بندر شهید رجایی بندرعباس با 40 پست اسکله و ظرفیت تخلیه و بارگیری بیش از 80 درصد مجموع کالاهای کانتینری کشور و در اختیار داشتن پیشرفته ترین ترمینال های کانتینری ، در مسیر تبدیل به بندر کانونی در عملیات جابه جایی کالاهای کانتینری، اساسی، فولادی و فرآورده های نفتی قرار گرفته است.
بندر شهیدرجایی در 23 کیلومتری غرب بندرعباس قرار دارد.ک/3
7198/668



11/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن