تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801185678




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري دوره هاي آموزشي اشتغال براي بيش از 13 هزار مددجو در آذربايجان غربي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ مرداد ۱۳۹۳ (۱۷:۴۱ب.ظ)
برگزاري دوره هاي آموزشي اشتغال براي بيش از 13 هزار مددجو در آذربايجان غربي در سال 92 براي بيش از 13 هزار نفر از مددجويان تحت حمايت دوره هاي آموزشي كسب مهارت در رشته هاي مختلف برگزار شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، معاون اشتغال و خودكفايي كميته امداد آذربايجان غربي گفت: طبق برنامه ي مصوب سال 92، كميته امداد استان مكلف به ارائه آموزش هاي اشتغال براي 10 هزار و 656 مددجو بود كه با تلاش هاي انجام يافته، امدادگران استان توانستند اين رقم را به 13 هزار و 18 نفر افزايش دهند.
وي با اعلام اينكه اهداف از پيش تعيين شده در خصوص آموزش مهارت هاي فني طي سال 92 تا سقف 122 درصد تحقق يافته اظهار داشت: اين رقم نسبت به سال ما قبل آن به لحاظ تعداد نفرات آموزش ديده 66 درصد و در خصوص هزينه هاي انجامي 95 درصد افزايش داشته است.
مهدي طالب سهيلي خاطرنشان ساخت: در سال 93 نيز با توجه به عملكرد مناسب سال گذشته، برنامه ي مصوب استان، ارائه آموزش براي 12 هزار نفر با اعتباري معادل 16 ميليارد ريال مي باشد كه پيش بيني مي شود قسمت عمده اين مصوبات در 6 ماهه دوم سال محقق گردد.
معاون اشتغال و خودكفايي كميته امداد استان همچنين تصريح كرد: در 3 ماهه اول سال جاري براي 1821 نفر دوره هاي آموزشي برگزار شده كه اين رقم نسبت به مدت مشابه در سال 92 از 50 درصد افزايش برخوردار است.
به گفته وي اين روند در دوره هاي آتي نيز با شتاب بيشتري تداوم خواهد يافت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن