تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه الرحمن الرحيم، شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801627938




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرداخت بيش از 4 هزار فقره تسهيلات اشتغال زايي به مددجويان لرستاني


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ مرداد ۱۳۹۳ (۱۶:۱ب.ظ)
مدير کل کميته امدادلرستان: پرداخت بيش از 4 هزار فقره تسهيلات اشتغال زايي به مددجويان لرستاني مدير کل کميته امداد استان لرستان از پرداخت بيش از 4 هزار فقره تسهيلات اشتغال زايي به مددجويان لرستاني خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، ولي اله منتظري گفت: يکي از اقدامات کميته امداد پرداخت تسهيلات کارانگيزي، خودکفايي و اشتغال زايي در راستاي توانمندسازي مددجويان مي باشد.
مدير کل کميته امداد استان لرستان در ادامه با بيان اينکه در اين راستا و طي سال 92 تعداد 4 هزار و 146 فقره تسهيلات اشتغال زايي در اختيار مددجويان قرار گرفته است، تصريح کرد: اين تعداد وام از محل منابع امدادي و بانکي جهت ايجاد اشتغال و در نهايت توانمند سازي و رفع نيازهاي مالي مددجويان به آنان پرداخت شده است.
منتظري در ادامه سخنان خود اذعان داشت: از اين تعداد 1 هزار و 262 فقره به ارزش 76 ميليارد و 205 ميليون ريال از محل منابع امدادي و تعداد 2 هزار و 884 فقره از محل منابع بانکي به ارزش 198 ميليارد و 855 ريال بوده است.
وي اظهار داشت: همچنين تعداد کاريابي هاي صورت گرفته تعداد 1 هزار و 603 نفر بوده است.
مدير کل کميته امداد استان لرستان در ادامه به ارائه آموزش هاي مختلف اين نهاد با همکاري سازمان فني و حرفه اي، آموزشگاه هاي آزاد طرف قرارداد و ساير ادارات مرتبط اشاره کرد و گفت: در اين راستا و در قالب آموزش هاي کوتاه مدت، بلند مدت و حرفه آموزي تعداد 13 هزار و 783 نفر از اين آموزش ها بهره مند شده اند که جهت آموزش آنها مبلغ 13 ميليارد و 430 ميليون ريال هزينه شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن