تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برتر از هر کار نیکی، کاری هست تا جاییکه مرد در راه خدا کشته شود، پس چون در راه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819731159




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار: وجود 37 مدرسه فرسوده در بناب برازنده این شهرستان نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار: وجود 37 مدرسه فرسوده در بناب برازنده این شهرستان نیست تبریز - ایرنا - فرماندار شهرستان بناب گفت: وجود 37 مدرسه فرسوده برازنده این شهرستان نیست.


ˈ ولی الله فرج الهی ˈ روز شنبه درآیین تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید آموزش و پرورش این شهرستان با اعلام آمادگی برای حل مشکلات عمرانی آموزش و پرورش افزود: وقتی سراغ خیرین مدرسه ساز برای جلب مشارکت آنان در احداث مدارس جدید می رویم، با تعجب می گویند بناب شهر اقتصادی بوده و مردمان فعالی دارد و نیازی به جذب خیر ندارد.
وی از مجمع خیرین مدرسه ساز بناب درخواست کرد با همراهی مدیر جدید آموزش و پرورش انرژی بیشتری را برای حل مشکلات عمرانی و جذب خیر صرف کنند.
فرماندار بناب همچنین با تاکید بر لزوم کنارماندن مجموعه آموزش و پرورش بناب از مسایل و چالش های سیاسی گفت: با مدیر جدید آموزش و پرورش بناب عهد بسته ایم با استفاده از تمام سلایق و افکار سیاسی در مدیریت مجموعه ، انرژی و وقت خود را برای مسایل آموزشی و پرورشی صرف نماید.
فرج الهی با تاکید بر لزوم توسعه هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش بناب گفت: باتوجه به اینکه قسمت بیشتر بیکاری درمنطقه را فارغ التحصیلان دانشگاهی تشکیل می دهد، اگر بخواهیم معضل اشتغال را حل کنیم باید به تربیت نیروی ماهر فنی در هنرستان ها توجه بیشتری داشته باشیم.
رییس شورای آموزش و پرورش بناب همچنین اظهار کرد: واحدهای تولیدی و صنعتی بناب به نیروی فنی نیاز دارند و آماده هستند با دانشگاه ها و هنرستان های منطقه قرارداد بسته و نیروی ماهر و متخصص فنی را تربیت کنند.
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: وضعیت فعلی فضای آموزشی شهرستان خجالت آور است.
حجت الاسلام محمد باقری بنابی با تاکید بر لزوم فعالیت بیشتر مجمع خیرین مدرسه ساز برای ایجاد فضاهای آموزشی جدید افزود: تخریب و بازسازی ده ها مدرسه فرسوده در بناب از توان مجمع خیرین مدرسه ساز و حتی دولت خارج بوده و نیاز به عزم ملی دارد.
وی گفت: همه باید به مسایل آموزش و پرورش توجه توامان داشته باشند.
وی از مدیر جدید آموزش و پرورش بناب خواست رویه ای در پیش گیرد تا موضوع تکریم عملی و معنوی معلمان در داخل این مجموعه و در بین سایر ادارات ترویج پیدا کند.
نماینده مردم بناب در خانه ملت گفت: از مدیر جدید آموزش و پرورش می خواهم مسایل سیاسی را در امور مدیریتی این مجموعه دخالت نداده و از افرادی که با شاخص های متین و متقن جزو شایسته هاهستند، استفاده کند.
حجت الاسلام باقری بنابی افزود: مدیر جدید آموزش و پرورش بناب کارنامه درخشانی در مدیریت مدرسه تیزهوشان این شهر دارد و باید سعی کند تمام مدارس بناب را تیزهوشان و مستعد نماید.
در پایان این مراسم با تجلیل از خدمات یعقوب جلیل آذری، عباس ممقانی به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش بناب معرفی شد.
ممقانی در کارنامه خود مدیریت مرکز استعدادهای درخشان علامه طباطبایی بناب را دارد.
587/7230



11/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن