تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820251863




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار: 11 محله مسکونی غیررسمی در بناب وجود دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار: 11 محله مسکونی غیررسمی در بناب وجود دارد تبریز- ایرنا - فرماندار شهرستان بناب از شناسایی 11 محله مسکونی دارای سکونت های غیر مجاز در این شهر خبر داد.


ولی الله فرج الهی روز دوشنبه در جلسه ستاد ساماندهی و توانمندسازی سکونت گاه های غیررسمی این شرستان گفت: 295 هکتار یعنی 24 درصد مساحت شهر را محلات مسکونی غیررسمی تشکیل می دهد که منطقه دیزج جنوبی بزرگترین آن ها محسوب می شود .
وی از پایان طرح مطالعات به عنوان مرحله اول ساماندهی و توانمندسازی سکونت گاه های غیررسمی بناب خبر داد و افزود: بزودی مرحله دوم این طرح آغاز می شود.
فرماندار بناب با تقدیر از تلاش های شهرداری بخاطر جلوگیری از ساخت و ساز بی رویه در نقاط مختلف شهر گفت: باید محدوده قانونی شهر بوسیله دیوارهای بتن مشخص شود تا کسی بهانه ساخت و ساز بی رویه خارج از آن محدوده را نداشته باشد.
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی نیز خواستار تعیین تکلیف طرح جامع و تفصیلی این شهر شد.
حجت الاسلام محمد باقری بنابی تاکید کرد: تا زمانی که فضای 160 هکتاری شهرک جدید ولیعصر اشباع نشده، هیچ ارگانی مجاز به ایجاد شهرک جدید برای ساخت و ساز واحدهای مسکونی نیست.
رییس اداره بافت های فرسوده اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی هم از ابلاغ طرح مطالعات نوسازی بافت فرسوده شهر بناب خبر داد و گفت: این طرح همزمان با طرح ساماندهی و توانمندسازی سکونت گاه های غیررسمی اجرا می شود.
یوسف محمدزاده از تدوین سیاست های تشویقی مانند حمایت های مالی برای اجرای این طرح خبر داد و افزود: رمز موفقیت اجرای این طرح افزایش ضریب مشارکت مردم است.
704/587/7230



06/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن