تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820656963




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش برای یافتن بقایای اجساد قربانیان هواپیمای ام اچ 17 مالزی ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تلاش برای یافتن بقایای اجساد قربانیان هواپیمای ام اچ 17 مالزی ادامه دارد تهران- ایرنا- بیش از 70 کارشناس هلندی و استرالیایی برای دومین روز متوالی به بررسی ها برای یافتن بقایای اجساد قربانیان سقوط هواپیمای ام اچ 17 مالزی ادامه دادند.


به گزارش خبرگزاری فرانسه از ˈگرابووهˈ اوکراین، در حالیکه ˈباراک اوباماˈ رییس جمهوری آمریکا جمعه شب در گفت و گوی تلفنی با ˈولادیمیر پوتینˈ همتای روس خود از وی خواست برای پایان جنگ داخلی در اوکراین کمک کند، کارشناسان استرالیایی و هلندی امروز (شنبه) به عملیات خود برای جست و جوی بقایای اجساد قربانیان حادثه هواپیمای ام اچ 17 مالزی با کمک سگ های مخصوص ادامه دادند. کارشناسان هشدار داده اند به سه هفته زمان برای یافتن دلیل این حادثه نیاز دارند.
ˈتونی ابوتˈ نخست وزیر استرالیا بعد از اینکه کارشناسان برای اولین بار توانستند روز جمعه به محل سقوط هواپیما دست یابند، یافتن بقایای اجساد بیشتر را از محل سقوط این هواپیما، باعث خوشحالی دانست.
سقوط یک فروند هواپیمای بوئینگ 777 خطوط هوایی مالزی پنج شنبه هفته گذشته (26 تیر/ 17 ژوئیه) در شرق اوکراین و کشته شدن همه 298 مسافر و خدمه این هواپیما که از آمستردام عازم کوآلالامپور بود، افکار عمومی را بار دیگر به بحران اوکراین جلب کرد. بیش از 220 تابوت تاکنون به هلند ارسال شده است، اما بقایای اجساد بیشتری هنوز در محل سقوط هواپیما باقی است.
ابوت در جمع خبرنگاران گفت: این موضوع که تعداد قابل توجهی از کارشناسان هلندی و استرالیایی در محل سقوط هواپیما حاضر شده اند و به شکل حرفه ای به دنبال اجساد می گردند، بسیار مایه امیدواری است.
در همین حال، شبکه خبری ˈسی ان انˈ نیز روز گذشته گزارش داد دولت اوکراین علیه جدایی طلبان در شرق این کشور از موشک های بالستیک کوتاه برد استفاده کرده است. یک سخنگوی سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) نیز این امر را تایید کرد و گفت اطلاعات ما بر اساس هواپیماهای شناسایی آمریکایی است.
با وجود این، امروز (شنبه) ˈوالری هلیتجˈ وزیر دفاع اوکراین به شدت این گزارش را رد کرد و یادآور شد: اوکراین چنین موشک هایی در اختیار ندارد.
کمی بعد نماینده اوکراین در ناتو نیز گزارش مربوط به پرتاب موشک بالستیک از سوی دولت کی یف را نادرست خواند.
با برکناری ˈویکتور یانوکوویچˈ رییس جمهوری پیشین اوکراین در ماه فوریه (بهمن 1392) به دلیل اعتراضات مردمی در پی سر باز زدن وی از امضای توافق تجاری با اتحادیه اروپا و روی کار آمدن دولت جدید در کی یف، شماری از مناطق شرق اوکراین شاهد اعتراضات جدایی طلبان طرفدار روسیه بود که خواستار استقلال از دولت اوکراین بودند.
الحاق شبه جزیره کریمه به روسیه در پی این اعتراضات و گسترش خشونت در بسیاری از مناطق شرقی از جمله شهرهای ˈدونتسکˈ و ˈلوهانسکˈ افزون بر اعمال تحریم های سیاسی و اقتصادی اتحادیه اروپا و آمریکا علیه روسیه، به تیرگی روابط کی یف- مسکو منجر شده است.
اروپام**9157**1485 **1010



11/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن