تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821105658




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عدم وحدت و همدلي باعث گستاخي رژيم صهيونيستي شده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ مرداد ۱۳۹۳ (۱۶:۵۶ب.ظ)
امام جمعه بروجرد: عدم وحدت و همدلي باعث گستاخي رژيم صهيونيستي شده است امام جمعه بروجرد گفت:اگر امروز دنياي اسلام با هم وحدت و همدلي داشتند، بطور قطع اسرائيل جرأت و جسارت حمله را پيدا نمي کرد اما همين عدم وحدت و همدلي، باعث گستاخي رژيم صهيونيستي شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام والمسلمين ˈحسن ترابيˈ در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه بروجرد افزود: شهادت يکهزار و 400 فلسطيني و مجروح شدن افزون بر هفت هزار نفر در حملات جنگنده هاي اسرائيلي به غزه نشان مي دهد که در غزه فاجعه اي بس عظيم روي داده ، اما مجامع جهاني و قدرت هاي بزرگ و حتي کشورهاي به ظاهر اسلامي فقط نظاره گر اين وقايع هستند.
وي اضافه کرد:اگر امروز دنياي اسلام با هم وحدت و همدلي داشتند، بطور قطع اسرائيل جرأت و جسارت حمله را پيدا نمي کرد اما همين عدم وحدت و همدلي، باعث گستاخي رژيم صهيونيستي شده است.
وي با انتقاد از موضع گيري هاي دولت هاي اسلامي منطقه در قبال نسل کشي مردم غزه، اظهار کرد: دولت هايي که نام خود را اسلامي گذاشته اند، اسلاميت و انسانيت خود را کجا پنهان کرده اند؟ چرا در برابر اين ظلم آشکار و قتل عام مردم غزه سکوت اختيار کرده و از مردم فلسطين حمايت نمي کنند؟
امام جمعه بروجرد تصريح کرد:ملت مظلوم و مقاوم فلسطين بارها و بارها اثبات کرده اندکه راه خود را پيدا کرده و به اين نتيجه رسيده اند که تنها راه رهايي و آزادي آنان مقاومت تا پيروزي نهايي است.
حجت الاسلام والمسلمين ترابي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به سالگرد نهضت مشروطه افزود: نهضت مشروطه يکي از مهمترين تحولات تاثير گذار در تاريخ معاصر کشور است.
خطيب جمعه بروجرد گفت: تفرقه ميان نخبگان و عدم وحدت و انسجام و تبعيت نکردن از روحانيت و غافل شدن از توطئه هاي دشمنان از اصلي ترين عوامل شکست نهضت مشروطه بود.
وي اضافه کرد: يکي از درسهاي مهم نهضت مشروطه درس بصيرت است که اگر خواص و نخبگان داراي بصيرت بودند يک مشت روشنفکر ضد دين نهضت مشروطه را به انحراف نمي کشاندند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن