تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798715699




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم در روز قدس فریاد عدم مشروعیت رژیم صهیونیستی را به گوش جهانیان می رسانند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob مردم در روز قدس فریاد عدم مشروعیت رژیم صهیونیستی را به گوش جهانیان می رسانند قم - ایرنا - مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای اعلام کرد: مردم در حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین در یک راهپیمایی عظیم اعتراض خود را به رژیم صهیونیستی اعلام می کنند و فریاد عدم مشروعیت این رژیم را به گوش جهانیان می رسانند.


در این بیانیه که روز پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: امسال در پی جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار بی رحمانه مردم مظلوم به ویژه زنان و کودکان بی دفاع ضرورت حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس بیش از پیش احساس می شود و با توجه به انزجار عمومی مردم جهان نسبت به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی راهپیمایی روز جهانی قدس باشکوه تر از سال های قبل برگزار خواهد شد.
در بخش دیگر این بیانیه آمده است: نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ضمن دعوت از مردم همیشه در صحنه ایران به ویژه طلاب و فضلای سراسر کشور و محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس همگام با مردم در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد.
امام جمعه بخش کهک قم نیز در بیانیه ای از آحاد مردم روزه دار دعوت کرد با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس لرزه بر اندام پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی و متحدانش بیندازند.
حجت الاسلام میرمومنی دراین بیانیه آورده است: ملت ما امسال در حالی روز جهانی قدس را گرامی می دارد که زنان، کودکان و پیران در غزه از زمین، هوا و دریا مورد حملات وحشیانه رژیم جنایتکار صهیونیستی هستند و هر روز بر تعداد شهدای این فاجعه انسانی افزوده می شود.
بیانیه ادامه یافته است:همراه با تمام آزادیخواهان جهان،مردم، بخش کهک قم نیز همچون تمامی سالهای گذشته همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی و تمامی مسلمانان و ظلم ستیزان جهان در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت کرده و از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه دار دعوت می نماید در این راهپیمایی شرکت نمایند.
سازمان بسیج جامعه زنان استان قم نیز با صدور بیانیه ای در آستانه روز قدس، ضمن اعلام انزجار جهانی از رژیم غاصب صهیونیستی، جنایات استکبار را محکوم کرد.
در این بیانیه آمده است: حملات و هجوم وحشیانه رژیم اشغالگر اسرائیل در نوار غزه که منجر به شهادت مظلومانه روزه داران فلسطینی گردید، نشان دهندۀ قساوت و بی رحمی رژیم صهیونیستی است که با بی حرمتی و تجاوز به حریم ملت مظلوم فلسطین، قلب همه ملل جهان و به خصوص ملت های مسلمان را جریحه دار ساخت .
بیانیه ادامه یافته است: این سازمان بر این باور است که شمارش معکوس برای آزادی سرزمین های اسلامی از چنگال غاصبان آغاز شده است، از این رو ضمن محکوم کردن شدید اعمال خباثت آلود و خونبار سران وحشی و خون خوار رژیم صهیونیستی، از تمام مجامع بین المللی، سازمان ها و نهادهای مدافع حقوق بشر، می خواهد به منظور پایان دادن به نسل کشی فلسطینیان در غزه، هر چه سریع تر قدم های مؤثری بردارند.
بیانیه افزوده است: ما خواهران بسیجی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) همگام با سایر مردم در راهپیمایی با شکوه روز قدس شرکت نموده و مراتب خشم و انزجار خود را از اقدامات وحشیانه اسرائیل بر علیه زنان و کودکان مظلوم و بی دفاع غزه اعلام می نماییم.
شورای فرهنگی هیات مذهبی استان قم با صدور بیانیه ای از امت روزه دار جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
در این بیانیه آمده است: روز جهانی قدس، روز نمایش قدرت آزادگان جهان علیه استکبار و استبداد جهانی و روز تجلی فریاد مظلومیت مردم فلسطین در مقابل ددمنشی ها و تجاوزگری های وحشیانه صهیونیزم و رژیم اشغالگر قدس است.
سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) نیز طی بیانیه ای از آحاد مردم شریف استان قم جهت شرکت در راهپیمایی گسترده و سراسری روز قدس دعوت به عمل آورده است.
در این بیانیه آمده است: یک بار دیگر روز قدس فرارسید، روزی که به عنوان یوم الله جهان اسلام و میراث راهبردی و دوراندیشانه امام خمینی(ره) برای وحدت امت بزرگ اسلامی در برابر دنیای استکبار است و روزی که در واقع نه تنها روز مردم فلسطین، بلکه روز همه مظلومین عالم و روز اسلام است.
در بیانیه سپاه قم آمده است: این روزها جهانیان شاهدند که پایه های گنبد دروغین آهنین صهیونیستها همچون خانه عنکبوت به لرزه در آمده است، بدون شک حملات هوایی ددمنشانه و ضد انسانی به زنان و کودکان بی دفاع و حوادثی مانند فاجعه بیمارستان شجاعیه غزه، نشانه درماندگی و استیصال ارتش تابن دندان مسلح صهیونیستی از رویارویی مستقیم و میدانی با جوانان و رزمندگان مقاومت اسلامی فلسطین است.
بیانیه حاکیست: سردمداران این رژیم ها بدانند که خون کودکان غزه پای سفره های خونین افطار موجب بیداری هرچه بیشتر ملل اسلامی شده و به زودی طومار این حکومتهای دست نشانده را نیز ، در هم خواهد پیچید.
در بخش دیگر بیانیه آمده است: بسیجیان و پاسداران سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) با دعوت از آحاد مردم شریف قم جهت شرکت در راهپیمایی گسترده و سراسری روز قدس اعلام می نمایند که در لبیک به وصیت امام راحل و منویات خلف صالحش، ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای دوشادوش مردم ایران اسلامی حمایت معنوی و همه جانبه خود از ملت مظلوم فلسطین را در حماسه ای دیگر به نمایش خواهند گذاشت.
جامعه الزهرا(س) حوزه علمیه خواهران نیز با صدور بیانیه ای آورده است: مسولان، اساتید، طلاب، دانشجویان و کارمندان جامعه الزهرا(س) جهت همدردی با ملت مظلوم، زجر کشیده و به پا خاسته فلسطین و اعلام انزجار از اعمال ددمنشانه جنایتکاران صهیونیست با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس موجبات یاس زوال دشمن غاصب صهیونیست و دلگرمی مسلمانان به خصوص جوانان انتفاضه فلسطین را فراهم می آورند.
پژوهشگاه امام صادق(ع) با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و اعلام حضور در راهپیمایی از عموم مردم خواستند در راهپیمایی روز قدس شرکت و قوت قلبی برای مظلومان فلسطینی باشند.
سازمان جهاد کشاورزی استان قم نیزبا صدور بیانیه ای با اعلام انزجار از جنایات رژیم اشغالگر قدس در به خاک و خون کشاندن مردم مظلوم فلسطین از ملت ایران اسلامی خواست که حضور باشکوه و دشمن شکن در راهپیمایی روز جهانی قدس داشته باشند. ک/4
/8138/ 550/

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





02/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن