تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):حيا از ايمان و ايمان در بهشت است و بدزبانى از بى مهرى و بدرفتارى است و بدرفتارى در جهن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803925650




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نبود وحدت بین مسلمانان باعث تامین امنیت رژیم صهیونیستی شده است/لزوم وحدت بین نیروهای داخل کشور


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان حجت الاسلام خاتمی:
نبود وحدت بین مسلمانان باعث تامین امنیت رژیم صهیونیستی شده است/لزوم وحدت بین نیروهای داخل کشور
زنجان - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان لزوم وحدت جهان اسلام را مورد تاکید قرار داد و عدم وجود وحدت بین مسلمانان را تنها باعث ایجاد تامین امنیت رژیم صهیونیستی دانست.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز عید فطر شهر زنجان در محل مصلای خاتم الانبیا(ع)شهر زنجان با این اینکه عدم و وحدت و انسجام بین مسلمان همواره باعث به نتیجه رسیدن توطئه های دشمنان شده است افزود: امروز جهان اسلام در یک مقطع حساس و تاریخی قرار رگفته که باید همه جهان اسلام با وحدت شرایط را به نفع مسلمان پیش ببرند. وی با بیان اینکه کسانی که در بین شیعه و سنی در مقاطع مختلف تفرقه می اندازند تنها در مسیر اهداف وبرنامه های دشمنان گام برمی دارند ادامه داد: امروز جهان اسلام باید آگاه و هوشیارتر از همیشه در یک   جبهه واحد و متحد در برابر استکبار و دشمنان بایستد. حجت الاسلام خاتمی با اشاره به جنایات و وحشیگریها رژیم اشغالگر قدس در غزه و فلسطین، سکوت مجامع به اصلاح مدافع حقوق بشر را مورد نکوهش قرار داد و با انتقاد از برخورد دوگانه این مجامع با مسئله حقوق بشر افزود: 1200 شهید که 80 درصد آن را غیر نظامیان تشکیل می دهد در سایه سکوت و بی تفاوتی مجامع جهانتی و تفرقه بین جهان اسلام است.

نماینده ولیی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تاکید بر  اینکه اسرائیل بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است و این رژیم تنها با جنایت و کشتن مردم ملت فلسطین همراه بوده است افزود: از بین رفتن این غده سرطانی و جعلی و تروریست نیازمند اتحاد جهان اسلام است.

حجت الاسلام خاتمی  با بیان اینکه هدف اسرائیل غاصب غصب مال و جان مسلمانان افزود:  در   حال حاضر جهان اسلامی در سخت‌ترین شرایط اجتماعی قرار گرفته است و به فرموده مقام معظم رهبری جهان اسلام در پیچ تاریخی قرار گرفته و باید برای عبور از این مرحله به مسلمانان کمک کرد.

وی گفت:  حفظ اتحاد و همبستگی بین مسلمانان ضروری  است و باید شیعه و سنی دست از  اختلاف برداشته و برای تعالی جهان اسلام گام بردارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان تاکید کرد: باید مسلمانان به وظیفه خود در قبال فلسطین عمل کنند و در کنار ملت فلسطین در مقابله با استکبار بایستند.

حجت الاسلام خاتمی  با بیان اینکه  بنا به فرموده حضرت امام خمینی(ره)  اسرائیل باید از بین برود گفت: منظور از این حرف یهود و یهودیت نیستچه بسا یهودیانی که در دیگر کشورها از جمله ایران اسلامی ساکن هستند و خود از جزو معترضان قاطع جنایات رژیم صهیونیستی هستند. وی  افزود: منظور  قشری از ظالمان به نام صهیونیست که امروز شاهد جنایات آنان در غزه هستیم مد نظر است و هیچ انسانی اعم از مسلمان و کافر موافق اعمال ضد انسانی آنان نیست.

حجت الاسلام خاتمی  با بیان اینکه اسرائیل رژیم جعلی و جنایتکار است که از طریق حملات پی در پی قصد نابودی ملت مظلوم فلسطین را دارد  افزود: 65 سال از زمانی که اسرائیل غاصب فلسطینیان را از خانه و کاشانه اشان بیرون کرد می گذرد و تا کنون به آنان اجازه اظهار نظر در مورد حاکمیت مطلوب و برگزاری انتخابات داده نشده است وی با بیان اینکه  برگزاری انتخابات آزاد از دیدگاه مقام معظم رهبری در این سرزمین ضروری است  افزود: هر فلسطینی حق یک رای را دارد و  این رای سرنوشت ملت فلسطین را تعیین می‌کند. نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان همچنین بر الزوم حفظ وحدت و انسجام در داخل کشور تاکید کرد و با نفی هر گوونه ایجاد تفرقه بین نیروهای داخل نظام  گفت: هر ایرانی می‏ تواند با حفظ اصالت خویش در راستای ساختن ایرانی آباد گام بردارد و باید بکوشیم با استفاده از ظرفیت‏ها و فرصت‏ها در راستای پیشرفت نظام اسلامی حرکت کنیم و توجه داشته باشیم، وحدت که عامل بسیاری از موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها است در این امر بسیار موثر خواهد بود.

 
 


۱۳۹۳/۵/۷ - ۱۱:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن