تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820110253




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعیین مهلت دو هفته ای برای دریافت بهترین طرح از داوطلبان احراز پست ریاست شورای شهرکیش


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تعیین مهلت دو هفته ای برای دریافت بهترین طرح از داوطلبان احراز پست ریاست شورای شهرکیش کیش -ایرنا- سخنگوی شورای شهر کیش از تعیین مهلت دو هفته ای به داوطلبان احراز پست ریاست شورای شهر کیش جهت ارائه طرح ها و برنامه های خود به اعضای شورای شهر خبر داد.


علی یونسی پور روز پنجشنبه در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: در پی استعفای رییس شورای شهر ، نایب رییس شورا کارها را پیگیری می کند و هنوز کسی به عنوان رییس تعیین نشده است.
وی اظهار کرد : در جلسه ی اخیر مقرر شد، اعضایی که توانایی پذیرش مسوولیت ریاست شورای شهر را دارند برنامه ها و طرح های خود را ارائه دهند و طرح ها توسط هیات رییسه سنی شورا و با حضور نایب رییس ، منشی و سخگنو بررسی می شود و پس از گفت وگو با فرد مورد نظر و تایید طرح ، در جلسه ای مجزا با رای اعضا، یک نفر به عنوان ریاست شورا انتخاب خواهد شد .
سخنگوی شورای شهر زمان ارائه طرح از سوی داوطلبان احراز این پست را دو هفته اعلام کرد و گفت : ارائه راهکارهای مناسب برای خدمت هر چه بهتر و بیشتر به مردم مهمترین مساله در این جلسه شورا بود.
رضا ایرانمنش که ریاست شورای شهر کیش را بر عهده داشت اوایل خرداد ماه از سمت خود استعفا کرد.
وی در مورد دستور جلسه اخیر اعضای شورای شهر گفت : دستور جلسه بررسی نقاط قوت و ضعف آیین نامه موجود بود، مواردی مطرح شد و قرار است در جلسات بعدی در این زمینه گفت وگو و در صورت نیاز تغییراتی در آیین نامه لحاظ شود.
وی افزود : در این جلسه که با حضور 7 تن از اعضای شورای شهر در محل بخشداری تشکیل شد،سید موسی حسینی به عنوان عضو البدل شورا و بجای رضا ایرانمنش (رییس مستعفی شورای شهر ) قسم یاد کرده و فعالیت خود را آغاز کرد.
1630**1641/668 **1917



09/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن