تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر که خشنودی خدا را بطلبد هر چند به قیمت خشم مردم، خداوند او را از مردم بی نیاز م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819367898




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انحراف از فرهنگ بازار، ملی و مذهبی آثار منفی در رفتارهای جامعه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار سمنان: انحراف از فرهنگ بازار، ملی و مذهبی آثار منفی در رفتارهای جامعه دارد سمنان - ایرنا - استاندار سمنان گفت: انحراف از فرهنگ بازار و فرهنگ ملی و مذهبی امروزه آثار منفی در رفتارهای اجتماعی داشته است.


ˈمحمد وکیلیˈ در نشستی با اعضای اتاق اصناف مرکز استان بازار را از محورهای مهم سیاسی و اجتماعی جامعه خواند و گفت: بازار تاثیر جدی در امور حاکمیتی دارد.
وی خاطرنشان کرد: بازاریان می توانند در هویت سیاسی، اجتماعی و تحقیقاتی موثر باشند و رفع مشکلات اجتماعی، دستگیری از محرومین و برپایی مناسبت های مذهبی توسط این قشر به شکل مناسبی انجام شود.
استاندار سمنان با اشاره به دلایل رکود در بازار سمنان افزود: باید تلاش کنیم فضای زنده شهری را افزایش دهیم و اگر شهر خفته باشد اقتصاد شهری هم از رشد خوبی برخوردار نخواهد بود.
به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری سمنان وکیلی تصریح کرد: باید در شهر ارزش اقتصادی را بالا ببریم و برای محقق شدن این امر قدرت خرید مردم افزایش یابد و مایحتاج مردم از درون شهر تامین شود.
وی گفت: واحدهای بانکداری یکی از نیازمندیهای شهری محسوب می شود که باید در سطح شهر فعال تر و گسترده تر عمل نمایند و اگر چرخه اقتصادی فعال شود اقتصاد شهری نیز متحول می شود.
استاندار سمنان خاطرنشان کرد: اگر قدرت انتخاب بالا رود رقابت ایجاد می شود و این امر موجب افزایش کیفیت شده، اقتصاد شهری رشد پیدا می کند و رکود در بازار به عنوان یکی از نگرانی های اصناف نیز برطرف می شود.
ˈاکبر صیادجوˈ رئیس اتاق اصناف مرکز استان سمنان نیز دز نشست گزارشی از عملکرد این اتاق ارائه کرد.ک/1
599



09/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن