تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نيّت خوب، برخاسته از سلامت درون است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820397928




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانش آموزان ایرانی و افغانی پاکدشت در کنار هم روزه خود را افطار کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دانش آموزان ایرانی و افغانی پاکدشت در کنار هم روزه خود را افطار کردند تهران بزرگ - ایرنا - همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، ضیافت افطار دانش آموزان شهرستان پاکدشت برگزار شد و دانش آموزان ایرانی و افغانی در کنار هم روزه خود را افطار کردند.


به گزارش ایرنا، در این مراسم معنوی که شامگاه یکشنبه برگزار شد، دانش آموزان روزه دار ایرانی و افغانی و به همراه خانواده بر سر یک سفره روزه خود را افطار و اتحاد و همبستگی خود را به عنوان جمعیت جوان مسلمان نشان دادند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در این مراسم گفت: امروز بیش از هر زمان دیگر، جهان اسلام به وحدت و مودت میان مسلمانان نیاز دارد و این امر تنها راه مقابله با دشمنان قسم خورده اسلام است.
غلامعلی خانی گفت :ایران اسلامی با توجه به ماهیت اسلامی و دینی خود تمامی امکانات و زیرساخت های لازم را برای مهاجرین سایر کشورها که در این کشور سکونت دارند فراهم نموده و آنان در کنار شهروندان ایرانی از تمامی امکانات کشور بهره مند می باشند .
وی گفت: امروز دانش آموزان افغانی در کنار جوانان ایرانی در یک مدرسه و پشت یک میز و نیمکت درس می خوانند و از شرایط آموزشی مساوی با یکدیگر برخوردار می باشند و هیچ تفاوتی میان آموزش های ارایه شده به آنان وجود ندارد .
وی تصریح کرد: امروز مسلمانان در یک قلمرو بزرگ دینی زندگی می کنند و دشمنان تلاش دارند تا مسلمانان را از یکدیگر جدا کنند که یقینا هوشیاری مسلمانان این توطئه را خنثی خواهد کرد.
تهرام/7254/ 699



06/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن