تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):همانا سعادتمند(به معنای) کامل و حقیقی کسی است که امام علی(ع) را در دور...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798414664




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همراهی خانواده های ایرانی با رمضان آن سال


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
همراهی خانواده های ایرانی با "رمضان آن سال"
کارگردان "رمضان آن سال" معتقد است این تله، اثری مناسبتی است که بر تعاون، تعامل و همکاری آدم‌ها، خانواده ها و افراد اجتماع تاکید دارد و می تواند خانواده های ایرانی را با خود همراه کند.


به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، فریدون فرهودی درباره انتخاب بازیگران فیلم تلویزیونی «رمضان آن سال» گفت: کار ما در مدت زمان کوتاهی تولید شد، محدودیت زمان برای ما وجود داشت، علاوه بر این در این فصل، بسیاری از بازیگران مشغول به فعالیت هستند، حتی دوستانی که با ما هم همکاری می کردند روزهای پایان تصویربرداری،  به زحمت  توانستند تعهد خود به پروژه های دیگر را به تاخیر بیاندازند.

وی افزود: دوستان بازیگر این تله از بین گزینه های مختلف انتخاب شدند و تمام تلاشمان را کردیم که بهترین گزینه را با توجه به شرایط  به خصوص این پروژه انتخاب کنیم.

فرهودی گفت: همکاری گروه بازیگران این تله بسیار تحسین برانگیز بود، دوستان حداکثر تلاش خود را کردند تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کنند، باید بگویم که  در مجموع از زحمات دوستان راضی هستم اما اگر فرصت بیشتری برای تیم تولید فراهم بود، با همین گروه بازیگر نتیجه بهتری به دست می آوردیم.

این کارگردان درباره مضمون این فیلم تلویزیونی گفت: «رمضان آن سال» یک تله مناسبتی است که بر روابط و تعاون و همکاری آدمها، خانواده ها و افراد اجتماع تاکید دارد.

وی ادامه داد: داستان این تله بسیار شلوغ است، این تله خطوط داستانی بسیاری دارد که در نهایت باید به وحدت برسند، اتفاقی که به خوبی در فیلمنامه اثر رخ می دهد.

فرهودی با اعلام اینکه «رمضان آن سال» از فیلمنامه ای گرم و شاد برخوردار است، تصریح کرد: در این تله تا پایان قصه هر کدام از ادم ها تحت  تاثیر زندگی و دیدگاه های مختلف خود، با یکدیگر کش مکش دارند؛  اما علی رغم  همه این قضایا در نهایت مخاطب شاهد یک همسویی و همدلی و وحدت درونی بین افراد خواهد بود و این به اعتقاد من حسن فیلمنامه است.

وی ادامه داد: معمولا در هر تله دو تا سه بازیگر اصلی وجود دارند، اما در «رمضان آن سال» 9 بازیگر اصلی تمام مدت جلوی دوربین هستند ، همین مسئله انتخاب ها را برای ما بسیار دشوار کرده بود.

 از سوی دیگر ویژگی کار ما این بود که بخش مهمی از سکانس ها در یک آپارتمان می گذشت و فضای  کوچک ، تنگ و ترشی که ما داشتیم دوستان ما را برای تصویربرداری، تنظیم نور، صدا و .. بسیار به دردسر می انداخت.

این کارگردان افزود: «رمضان آن سال» از آن دست کارهایی است که به انجام رساندنش ساده نبود و شاید آدم گاهی پیش خودش فکر کند که دیگر درتولید این آثار مشارکت نکند، اما نتیجه بسیار رضایت بخش بود، همه تلاشمان را کردیم و  قضاوت درباره اینکه موفق بودیم یا نه را باید به مخاطبان سپرد.

«رمضان آن سال» کاری از ﮔﺮﻭﻩ ﻓﯿﻠﻢ ﻫﺎﯼ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻧﯽ ﺷﺒﮑﻪ ﺩﻭﺳﯿﻤﺎﺳﺖ که با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی ساخته شده و قرار است همزمان با عید سعید فطر پخش شود.

این تله درباره ﺧﺎﻧﻤﯽ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ ﻣﺮﯾﻢ است ﮐﻪ ﺑﺮ ﺧﻼﻑﻧﻈﺮ ﺑﺮﺍﺩﺭ، ﻗﺼﺪ ﺩﺍﺭﺩ ﻣﺮﺍﺳﻢ ﯾﺎﺩﺑﻮﺩ ﻣﺎﺩﺭﺵ ﺭﺍﺩﺭ ﺧﺎﻧﻪ ﭘﺪﺭﯼ ﻭ ﺑﺎ ﺣﻀﻮﺭ ﻫﻤﻪ ﺍﻗﻮﺍﻡ ﻭ ﻫﻤﺴﺎﯾﻪﻫﺎ ﺑﺮﮔﺰﺍﺭ ﮐﻨﺪ، ﺍﻣﺎ ﻫﻤﻮﺍﺭﻩ ﺑﺎ ﻣﻮﺍﻧﻌﯽ ﺑﺮﺍﯼﺍﺟﺮﺍ ﺷﺪﻥ ﺍﯾﻦ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﻣﻮﺍﺟﻪ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ.

ﻓﺮﺣﻨﺎﺯﻣﻨﺎﻓﯽﻇﺎﻫﺮ، ﻣﺠﯿﺪ ﺷﻬﺮﯾﺎﺭﯼ، ﺭﺿﺎ ﺁﺣﺎﺩﯼ، ﺷﯿﻮﺍ ﺧﺴﺮﻭ ﻣﻬﺮ، ﻋﻠﯿﺮﺿﺎ ﻋﻠﯿﺎ، ﺑﻬﺎﺭﺍﻥ ﺑﻨﯽ ﺍﺣﻤﺪﯼ، ﻣﺤﻤﺪﺣﺎﺝ ﺣﺴﯿﻨﯽ، ﺭﺍﻣﯿﻦ ﺷﯿﺮﻭﺍﻧﯽ، ﺑﻬﻨﺎﻡ ﺩﺍﻭﺭﯼ، ﺍﻟﻤﯿﺮﺍ ﻏﻔﻮﺭﯾﺎﻥ، ﺍﺯﺍﺩﻩ ﻗﻮﺍﻡ، ﻣﯿﺘﺮﺍ ﺍﻭﻟﯿﺎﯾﯽ، ﺟﻌﻔﺮ ﻧﺎﻣﻨﯽ ﺍﺯ ﺑﺎﺯﯾﮕﺮﺍﻥ ﺍﯾﻦ ﻓﯿﻠﻢ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻧﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ، ﮐﯿﻤﯿﺎ ﺣﺴﯿﻨﯽ ﺑﺎﺯﯾﮕﺮ ﺧﺮﺩﺳﺎﻝ «ﺟﺪﺍﯾﯽﻧﺎﺩﺭﺍﺯ ﺳﯿﻤﯿﻦ» ﻫﻢ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺗﻠﻪ ﻓﯿﻠﻢ ﺑﺎﺯﯼ می کنند.

ﺍﺯ ﺩﯾﮕﺮﻋﻮﺍﻣﻞﺍﯾﻦ ﺗﻠﻪ ﻓﯿﻠﻢ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻥ ﺑﻪ ﻓﺮﻫﺎﺩ ﻣﺎﻓﯽ ﺗﺼﻮﯾﺮﺑﺮﺩﺍﺭ، ﺍﻣﯿﺪ ﺟﺰﯾﻨﯽ ﺩﺳﺘﯿﺎﺭ 1 ﮐﺎﺭﮔﺮﺩﺍﻥ ﻭ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪﺭﯾﺰ، ﺟﻌﻔﺮ ﻧﺎﻣﻨﯽ ﺩﺳﺘﯿﺎﺭ 2، ﺑﻬﺮﻧﮓ ﺣﺠﺎﺯﯼ ﺩﺳﺘﯿﺎﺭ 3، ﺍﻟﻬﻪ ﺭﺣﯿﻤﯽ ﻣﻨﺸﯽ ﺻﺤﻨﻪ، ﺍﻣﯿﺮﺣﺴﯿﻦ ﺻﺎﻟﺤﯽﻋﮑﺎﺱ، ﮐﯿﻮﺍﻥ ﺍﺭﺟﻤﻨﺪ ﺩﺳﺘﯿﺎﺭ 1، ﺍﺣﻤﺪ ﺻﺎﺩﻗﯽ ﺩﺳﺘﯿﺎﺭ ﻓﻨﯽ، ﺍﺣﻤﺪ ﻋﻈﯿﻢ ﺯﺍﺩﻩ ﺩﺳﺘﯿﺎﺭﺗﺼﻮﯾﺮ، ﻋﺒﺪﺍﻟﺮﺿﺎ ﺣﯿﺪﺭﯼ ﺻﺪﺍﺑﺮﺩﺍﺭ، ﭘﺪﺭﺍﻡ ﺯﺭﮔﺮ ﻃﺮﺍﺡ ﮔﺮﯾﻢ، ﺁﺯﺍﺩﻩ ﻗﻮﺍﻡ ﻃﺮﺍﺡ ﺻﺤﻨﻪ ﻭ ﻟﺒﺎﺱ، ﻣﺤﻤﺪﺣﺴﯿﻦ ﮐﺸﺎﻭﺭﺯ ﺗﺪﻭﯾﻦ ﻭ ﺻﺪﺍﮔﺬﺍﺭﯼ، ﺑﻬﻨﻮﺩ ﯾﺨﭽﺎﻟﯽ ﻣﻮﺳﯿﻘﯽ، ﻣﺴﻌﻮﺩ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭﯼ ﻣﺪﯾﺮ ﺗﻮﻟﯿﺪ، ﺍﺑﺮﺍﻫﯿﻢﺯﻋﻔﺮﯼ ﺩﺳﺘﯿﺎﺭ ﺗﺼﻮﯾﺮ، ﻣﺤﻤﺪ ﺭﺿﺎ ﺍﻧﺼﺎﺭﯼ ﺩﺳﺘﯿﺎﺭ ﺻﺪﺍ، ﻋﻠﯿﺮﺿﺎ ﭘﺎﮎ ﻧﻬﺎﺩ ﺩﺳﺘﯿﺎﺭ ﺻﺪﺍ، ﻣﻬﺪﯼﻋﺮﻓﺎﺗﯽ ﻭ ﻣﻬﺪﯼ ﺳﻠﯿﻤﯽ ﺩﺳﺘﯿﺎﺭ ﺻﺤﻨﻪ، ﻣﯿﺘﺮﺍ ﺍﻭﻟﯿﺎﯾﯽ ﺩﺳﺘﯿﺎﺭ ﻟﺒﺎﺱ، ﻣﺴﻌﻮﺩ ﻋﺒﺎﺱ ﺯﺍﺩﻩ ﻭ ﻣﻬﺴﺎﻇﻔﺮﯼ ﻣﺠﺮﯼ ﮔﺮﯾﻢ، ﻋﻠﯿﺮﺿﺎ ﻗﺪﺭﺗﯽ ﻣﺪﯾﺮ ﺗﺪﺍﺭﮐﺎﺕ، ﻣﺴﻌﻮﺩ ﺭﯾﺤﺎﻧﯽ ﻭ ﺟﻮﺍﺩ ﻣﺤﺒﺖ ﺩﺳﺘﯿﺎﺭ ﺗﺪﺍﺭﮐﺎﺕﺍﺷﺎﺭﻩ ﮐﺮﺩ.



انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن